pátek 5. září 2014

Jedním slovem: Tvořím!



Dneska to ještě nebude recenze, ale už pomalu jednu chystám, takže doufám, že to bude ke čtení. Je to celkem změna, když jsem dřív jen četla a vstřebávala informace jedině k tomu, aby mi to odhalilo část děje a víc něco o postavě apod. a nebo prostě, abych to věděla, než ještě ke knize zapisovat poznámky, které zformuluji do vět a dám do recenze. Ale konec s recenzí..


Už delší dobu si chci napsat citáty z knih, jenž mám ráda a dát si to třeba na sešity do školy nebo prostě jen tak. Nakonec jsem si jich pár udělala podle svého. Vím, že nemám úžasné písmo, ale už opravdu nechci a neřeším, co si o mně lidi v mé třídě myslí, ale časem bych se ráda naučila psát kaligrafií. Většina citace je známá, i když ji mám v angličtině. Mám ráda angličtinu, tak proto je mám anglicky a asi i trochu kvůli tomu, že si je každý nedokáže přeložit.
 Snad se vám „můj“ nápad zalíbil a uděláte si též něco podobného. Přemýšlela jsem udělat to ve formě záložek, ale už jich mám dost a všechny nevyužiji.

  PS. Těch nůžek si nevšímejte. Každý nemusí vědět, jak se doopravdy jmenuji, i když jsem se na úvodu představila ;) 

4 komentáře:

  1. To je krásný nápad, nevím, že jsem na to ještě sama nepřišla :D Většinou si to někam poznamenám a pak ztratím. Hodně štěstí s blogem, zatím to tu vypadá pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, potěšil mě Tvůj komentář. :) Asi tak, spoustu nápadů, málo času a hlavně člověk pak zapomene.

      Vymazat
  2. To je pěkný ^^
    Taky mám ráda citáty, při čtení si je vypisuju do sešitu a ty nejlepší si následně píšu na zeď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. ;) Na zdi to musí být o hodně hezčí.., nepohrdla bych fotkou. :) :D

      Vymazat