středa 3. září 2014

Jedním slovem: Paráda

  Jdete do obchodu jen pro něco k jídlu a dopadá to tak, že odcházíte i s knihou. Většinou se chodím jen dívat na stojan, kde jsou stále tentýž knihy za stejně drahou cenu, ale i tak si nikdy nic nevyberu. Ale dneska jsem tam kupodivu nezabrouzdala a čirou náhodou s mamkou narazila na Sofiin svět za pouhých 50 Kč. Kdo by odolal, že?  Neodolala jsem knize, která mě k sobě lákala jako siréna námořníka do svých hlubin. A jsem ráda, že jsem se nechala lapit, protože knihu si toužím přečíst, i když v knihovně jsem si ji nikdy nepůjčila a to tam byla pořád na stejném místě. Takže doufám, že mě nezklame i přes všechny protichůdné názory lidí, kteří ji četli.
 Kniha sama o sobě byla v naprosto úžasném stavu. Žádný ohnutý růžek ani odřená, ale myslela jsem, že vylítnu z kůže, když jsem viděla, jak s ní na pokladně prodavačka třískla a drobné na ní. Hold ne každý člověk má city ke knihám, ale aspoň to mohla normálně položit.
 Nebyla to, však jediná kniha za tak úžasnou knihu. Jako druhá tam byla Babička ve filmovém kabátku, ale tu jsem tam bohužel nechala, neboť mamka prohlásila, že by ji měl mít doma děda. Ale, když jsem se orientačně ptala dědy, tak řekl, že se spousta knih vyházelo. Jak vyházelo?! Brala bych je všechny, kdyby mě zaujaly jako minule Nejlepší světové čtení, které jsem si teda mohla vzít a k tomu úžasnou kovovou záložku. Takže jsem následující den obětovala dalších 50 Kč za českou klasiku. Co bych pro své potěšení neudělala.
 Ostatní knihy už byly pro malé, takže jsem je ani nezkoumala, ale vím, že tam byla Honzíkova cesta. Ovšem tam byla i Kytice a Alenka v říši divů, ale nekoupila jsem si je, možná příště a hlavně bych chtěla obě s jiným přebalem. A třešnička na dortu je malý rozvrh hodin Game of Thrones z Brava, který mě bude opět provázet dalším školním rokem.


2 komentáře:

  1. Sofiin svět je úžasná knížka, překonal mou nechuť k filozofii :) Ať se s blogem daří! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se mám určitě na co těšit ;) Děkuji :)

      Vymazat