pondělí 1. září 2014

Kdo jsem...

I na mě jednou přijít muselo. Jsem skoro patnáctiletá holčina jménem Žaneta a knihy přímo zbožňuji a nedám na ně dopustit, což většina lidí moc nechápe z mého okolí. Holt si dokážu vystačit s knihou v každé situaci.
 Mám ráda jakýkoliv žánr a nepohrdnu žádnou knihou, která mi je nabízena.
 Preferuji spíše zahraniční autory, protože české nemusím už jen z toho důvodu, že mě většinou zklamou, i když se to nedá říct o jedné české spisovatelce, od které bych dokázala číst knihy pořád.
 Doufám, že se každou recenzí i jinými články budu zlepšovat k lepšímu, aby se to dalo číst a také doufám, že se Vám můj blog zalíbí a Vy ho budete s chutí navštěvovat.
 Tímto prvním článkem bych chtěla především poděkovat dvěma osobám, které do mě vkládaly své naděje na založení tohoto blogu. Mé největší dík patří Adelice z Knižní louky, jenž věří, že ve mně něco je a mé dlouhodobé kamarádce, která taky ráda čte a musí snášet mé projevy ohledně knih, co čtu. Jsem ráda, že se naše cesty spletly dohromady a já vás potkala.

4 komentáře: