pondělí 29. září 2014

Měsíční chvástačka - září 2014


Asi se z toho stane moje malé potěšení. Ale když vidím nové knihy s knihami, co už déle vlastním, zahřeje mě u srdce a jsem pyšná na své „děti“, nemluvně o jejich vůni, kterou tak moc miluji. Musím podotknout, že tento měsíc byl opravdu štědrý a měla jsem štěstí, neboť jsem z této kupičky vyhrála dvě knihy a k tomu jsem se dnes dozvěděla, že jsem vyhrála další, ale ta bohužel přijde až v říjnu. Musím podotknout, že nijak často nemám štěstí v soutěžích, ale teď se na mě usmívá a doufám, že ještě hodně dlouho. Měla jsem pěkné narozeniny, když jsem se v daný den dozvěděla, že jsem vyhrála, až jsem tomu nechtěla věřit a za penízky k narozeninám přibudou další knížky... J

Anatol, Deník Ellen Rimbauerové - Dům v růžích 
a záložka (zakoupeno) 

Můj příběh - Titanic (zakoupeno) a Odstíny vášně
- Spoutaná touha (vyhráno)

Novináři a Babička (zakoupeno)

Labyrint - Útěk (vyhráno) a Sofiin svět (zakoupeno)

Dopisy Malých žen (dárek) a Strom (zakoupeno), 
i když to je mamky, ale vybrala jsem ji tu knihu :) 

Bílá jako sníh, rudá jako krev a Moře klidu (zakoupeno).
Moje srdcovky..





5 komentářů: