pondělí 22. září 2014

Nepouštějte mě do knihoven! I.

Spousta knih, málo času. Nevadí mi, že chodím do dvou knihoven, ale někdy toho mám až po krk. Tím chci říct, že se vždy zděsím počtu knih, co jsem si přinesla domů. Odtud pět knih, odtamtud tři knihy a je to patnáct knih i s těmi ve skříňce, které čekají jen na to až si je přečtu. To už radši pomlčím, kolik mám vlastních knih já a jak mnoho jich není přečtených.
 Musím se přiznat, že všechny knihy, co si půjčím, nepřečtu. Buď mě nějaké neosloví nebo na ně nemám čas anebo jsou moc dlouhé na to, abych je přečetla. (Annu Kareninu jsem z tohoto důvodu vrátila, byla moc dlouhá, ale doufám, že časem si na ni udělám čas).
 Ale pokaždé je to stejné. Jdu jen vrátit knihy a jen zabloudím pohledem na regály plné knih, vím, že neodolám. Juknu sem a tam a už mám štos knih v náruči. A ani dnešek a sobota nebyly výjimkou. Jdu si jen pro jednu a mám jich víc než jsem chtěla.. Jen se sami podívejte, co jsem si přinesla..
 Máte to taky tak nebo dokážete knihám odolat? J

PS. Omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotím to přes mobil, který je lepší než můj foťák a fotit něco, co má obal je strašně těžký (aspoň pro mě).. 

 Na Větrné hůrce, Tampa, Konec a Smrt Amelie Anne
 Z hrobu, PS. Miluju tě a Inferno
 Slabé místo, Počkám na tebe a Věčný polibek temnot
Léto, kdy jsem zkrásněla, Bez tebe to není léto
 a Vždycky budeme mít léto
Adieu, Vídni - Bonjour, Paříži, Zjizvená tvář 
a Ženská, pro kterou bych vraždil

12 komentářů:

  1. PS: Miluju tě je moc hezká knížka ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Další knížka, která mě nezklame, pokud je hezká, jak říkáš. :) Jen mě zajímá jestli budu potřebovat kapesníky nebo ne.. :/ :)

      Vymazat
  2. To je fakt hodně knížek, tyjo. :D P.S.: Miluju tě už si chci strašně, strašně dlouho přečíst, film zbožňuju. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já vím a to mi ještě nabízela učitelka, že by mi půjčila sérii Nora Greyová :D :) I film? To jsem asi ani nepostřehla, ale doufám, že se na něj taky juknu. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to mám úplně stejně až na to, že já ty knihy přečíst prostě musím. Jinak bych se z toho asi zbláznila (nebo nevím co) :D Takže věčně nestíhám, ale u nás je to alespoň tak, že pokud na knihu není rezervace, tak ji můžeš mít tak dlouho, jak potřebuješ (na to dost hřeším :-D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu, jak dlouho chceš? :O :D To bych taky brala! U nás to je na prodloužení 2x, když tedy není rezervace a v té druhé taky tak.. Teď se snažím spíš vybírat knížky, u kterých doufám, že mě budou bavit. Máme to stejný, taky nestíhám. :D

      Vymazat
  5. Tiež som si z knižnice občas brávala maximum knižiek a nepodarilo sa mi ich všetky prečítať, no väčšinou šlo o novinky na ktoré bola rezervácia, tak som ich nemohla predlžovať. A nakoľko domá mám neskutočne moc neprečítaných kníh a stále kupujem nové, do knižnice už nechodím a čítam si len tie vlastné. Myslím, že najbližších 5 rokov mi to bude stačiť :)
    Inak Tampa je skvelá kniha, ktorá ale nesadne každému, tak snáď ťa osloví, ak sa do nej pustíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, minule jsem musela vrátit polovinu knih, na kterých byly rezervace. Mám za to, že se lidi spikli, protože jsem nestihla většinu z nich.. :/¨Kdo by odolal novým knihám, že? ;) Na Tampu se těším a též ji chci stihnout přečíst (rezervace).. :)

      Vymazat
  6. Jsem úplně stejná. :D Včera jsem také byla v knihovně VRÁTIT jednu knížku a žádné další si nepůjčovat. Samozřejmě že tak to prostě dopadnout nemohlo. Půjčila jsem si pět knížek, ačkoliv doma mám dalších deset.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak takový zátah jsem na knihovnu delší dobu neudělala.. Docela mi to chybí, takže už vím, co při příští návštěvě knihovny udělám :D
    www.fantasy-maniak.blog.cz

    OdpovědětVymazat