čtvrtek 30. října 2014

Měsíční chvástačka - říjen 2014


 I tento měsíc jsem přišla na pěkné kousky. Jen je škoda, že mi nepřišly dvě knihy, na které čekám, avšak doufám, že přijdou už první týden v listopadu. Omlouvám se za kvalitu, ale zlobil mi blesk na mobilu a můj zatoulaný foťák se ještě nenašel. Musím dodat, že jsem měla štěstí ve dvou soutěžích, ale jinak se mi zase na paty lepila smůla. Asi by to chtělo něco pro štěstí, jak tak přemýšlím.. A k tomu jsem dostala ten nejlepší dárek, jaký jsem kdy dostala, ale zatím vám neprozradím, jaký. To nejlepší přeci na konec. 
 Občas je výhoda koukat na ostatní blogery a jejich videa, protože o knize Sereně bych neměla tušení, kdyby nebylo Ondry z Knižního špajzu. Sice jsem slyšela o filmu, ale existence knihy mi utekla. Takže jsem ráda, že se o ní zmínil a já si ji mohla koupit. J


Čísla 2 - Chaos a Bratrstvo černé dýky - Průvodce
(zakoupeno) 

Serena (zakoupeno) a Marco (vyhráno)

Můj přítel Leonard a Přistižen (zakoupeno)

Kabinet a Snídaně u Tiffanyho (zakoupeno)

V jedné osobě a Bílý kůň (zakoupeno)

Pekáč buchet (koupeno) a Jezero snů (vyhráno)

Zavržený a Ticho (zakoupeno)

Plakát Mockingjay (zakoupeno v Bravu)




Obal na knihy, dárek, který jsem dostala od úžasné
Adelici. Velice jí ještě jednou děkuji, neboť
mi to udělalo nehoráznou radost, ale to sama ví.
 Ještě jsem dostala záložky, ale ty někdy příště,
protože s tím mám jiné plány.







6 komentářů:

  1. Samé fajn knihy :) Úplně jsem zapomněla, že sis kupovala toho Irvinga... a ještě jednou není zač. Jsem ráda, že jsem ti udělala radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pochopitelné.., vždyť jsem ho kupovala na začátku října?? :D A pořád mě ta radost nepřešla! :)

      Vymazat
  2. juu to je knizek a same skvele kousky !! na Pekac se chystam, Marca zavidim, Zavrzenyho jsem ted taky nedavno drzela v ruce a no libi se mi proste vsechny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že jsou Levné knihy, kde byl jen za 49 Kč.. :D K tomu Marcovi si budu ale muset koupit zbytek knížek ze série. :/ Mimoto děkuji :)

      Vymazat