středa 1. října 2014

Recenze: Nabíječ - Alice Clayton

Název: Nabíječ (Wallbanger)
Díl: První
Série: Cocktail
Počet stran: 280
Žánr: Romány pro ženy
Rok vydání: 2014
Nakladatel: Mladá Fronta

Obálka: Nemám, co k vytknutí. Naprosto se mi líbí a jsem ráda, že se držely původní. Nejspíš jsem ji, ale neměla nechávat doma na viditelných místech, protože přišel taťka a divně na ni koukal. Asi jsem trochu slepá, přiznávám, protože jsem si na obálce vůbec nevšimla hvězdičky a slova Erotic, které je celkem velké.
 Akorát ke druhému dílu, mám jen nevysvětlitelnou otázku (zatím), proč tam jsou štafle?! To snad někam budou lézt při jedné jejich společné zábavě?? Ale i tak se nemůžu dočkat, až si přečtu druhý díl Roštěnka.




Mé hodnocení: Dneska to vezmu úplně jinak, protože nejde napsat tuto recenzi bez spoilerů.
 Od prvního setkání Caroline s Nabíječem, jsem si přála, aby byla celá kniha pouze o nich, žádné její kamarádky, žádné povinnosti, jen samotní oni dva, ale trošku tomu i tak bylo, to zase nemůžu lhát. Nabíječe jsem si hodně zamilovala, až jsem si přála, aby se zhmotnil speciálně pro mě.

  Stesk po ztraceném Óčku a sexy soused, který by stál za hřích. Podaří se pohřešované Óčko najít nebo zůstane dál schované po noci s kulometem? Zvládne Caroline svým promlouváním a fantaziemi s Georgem Clooneym Óčko navrátit nebo bude potřeba ještě větší pomoc než se zdá?

  Občas mi vadily Sophia a Mimi – její kamarádky, které neskončily samy, i když se předtím stalo pár komplikací. Občas mi hlavně Mimi připadala jako puberťačka, která je hotová z mužského údu a upištěná. Ale tak se asi nejlepší kamarádky chovají? A Sophia..., naštěstí byla každá jiná, díkybohu.
 Jillian, její usměvavá a dokonalá šéfka, pro kterou Caroline pracuje jako designérka, mi nevadila, ale nezbožňovala jsem ji jako někoho. V závěru knihy mě překvapilo, co z ní vypadlo a z jejího snoubence Benjamina. Jak je svět malý.. Ty dva jsem si též oblíbila i přes tajemství, jenž si schovávali před Caroline a Nabíječem. Mimo to její kočičák Clive a pan Božský pospolu tvořili roztomilou dvojici. Jsem zvědavá, jak začne druhý díl, jestli naváže na konec prvního, protože bych ráda věděla, co udělá Nabíječ po „malé katastrofě“ v jeho bytě. A naprosto jsem pokaždé ujížděla na esemeskách postav, protože někdy byly opravdu vtipné a nejednou jsem se zasmála, tak jako v Nabíječově oblibě domácích dezertů. Ale připadalo mi to takové rozkošné i to, co si jako fotograf přivážel z míst, kde fotil.

„Moc hezky,“ odpověděla jsem a společně jsme v užaslém tichu sledovali západ slunce.

 Knížky si beru do školy a bývá zvykem, že ke mně přijde učitelka, vezme mi knížku a okoukne ji. Není kniha, kterou nečetla, teda zatím. Když mi vzala tuhle lahůdku, divila se a hodně. Na její výraz asi nikdy nezapomenu a ani na slova, jenž mi řekla. To není pro mládež. Ale zase to mělo výhodu, že mi řekla jednu zajímavou věc, co se stala ke konci a já pořád řešila jednu ingredienci, která tam ani nebyla, až jsem si musela najít, co ty slova znamenají a nebyla jsem zklamaná. A taky poprvé se mi stalo, že dva moji spolužáci začali číst se mnou. Stačilo jim ukázat první slova na začátku a nebyli div hotoví.

  Kniha se mi strašně dobře četla, rychle utíkala a není až tak dlouhá (hlavně pro mě). Kdo hledá knížku na pobavení i na odreagování a nemáte rádi dlouhé knihy, určitě sáhněte po Nabíječi, pokud vám tedy nevadí vanilkový sex smíchaný s kuchyňským uměním.

Ještě jednou jsem si ke svetru pořádně přivoněla a přitom doufala, že mě nikdo nevidí.

Mé hodnocení: 5 hvězdiček

Nenechte si ujít druhý díl s názvem Roštěnka, který by měl být naskladněn 21.10. 2014


Žádné komentáře:

Okomentovat