sobota 18. října 2014

Recenze: Ženská, pro kterou bych vraždil - Frank Miller

Název: Ženská, pro kterou bych vraždil (A Dame To Kill For)
Díl: Druhý
Série: Sin City
Počet stran: 210
Žánr: Komiksy
Rok vydání: 2014
Nakladatel: Comics Centrum

Obálka: Tvář na obálce je z komiksu, což jsem si hned uvědomila, když jsem na to narazila. Jiné obálky bych si asi ani nedokázala představit, protože tyhle jsou výstižné k Sin City. Originální jako příběh.

Můj názor: Sin City 2 jsem si chtěla přečíst už jen z toho důvodu, že je film, ve kterém se objevila Lady Gaga. Když jsem si šla do knihovny pro knihu, myslela jsem si, že to bude malá, paperbacková knížečka, ale zmýlila jsem se na plné čáře. Místo toho tam na mě čekala širší a vyšší hardbacková kniha.


  Můj první komiks a byla jsem s ním spokojená. Obrázky a pár bublin s textem? Už vím, co budu doporučovat těm, kteří mají radši obrázky než slova. A byly tam opravdu hodně zajímavé obrázky. Též jsem byla překvapená z hodnocení, která tato série má - opravdu hodně kladné.

  Příběh rychle plyne díky obrázkům a nemusíte až tolik používat mozek, aby jste si představili podle sebe, jak asi daná chvíle vypadá. Kniha není na dlouho, já bych ji dočetla už včera, ale moje oči mě zradily bolestí, takže jsem ji dočetla až dnes. Nanejvýš vám zabere necelé tři hodiny pokud jen čtete a nezabýváte se něčím jiným. Já polovinu knihy měla za sebou za pár minut dvě hodiny, takže to bylo super, což se mi právě dost dlouho nestalo, abych měla knihu za sebou po dvou dnech.

  Dwight s minulostí, kterou by raději zapomněl se vrací do města hříchů, ale dokáže se posunout dál a zklidnit zvíře v sobě nebo vše zatratí díky Avě, jenž ho pokouší ženskými zbraněmi? Musím uznat, že ženy se chovají opravdu někdy k mužům lstivě, zahrávají si s jejich city a před nimi jsou to jen křehké duše, kterými ale nejsou. (Nemluvím o všech, protože všechny nejsou jako tyto, ale některé ano. V realitě i v knihách.) Tím chci říct, že bych Avě nakopala zadek taky.

Mé hodnocení: 4 hvězdičky


PS. Tato recenze je krátká z toho důvodu, abych nespoilerovala děj a hlavně pořádně nevím, jak bych měla psát recenze na komiksy.  Ale doufám, že časem vše zlepším.

Žádné komentáře:

Okomentovat