úterý 14. října 2014

Tag: Elements book cover



Tag mi padl do oka při vyhledávání dalších tagů, aby na blogu nebyly jen recenze a On my wishlist. Našla jsem odkazy na něj a ty mě dovedly až na Alice Reed's blog, kde jsem si prostudovala, co a jak. Za úkol máte vybrat čtyři knihy odpovídající elementům – oheň, voda, vzduch a země, ale pak do toho ještě další čtyři knihy, kde se vždy objevuje daná barva či element. Na závěr ještě jednu knihu, kde jsou elementy dohromady.
 Sice nejsou na obrázku všechny elementy, ale když jsem hledala nějaký úvodní obrázek, tak mi tento spadl přímo do oka a nadpis dodělala moje maličkost.

Voda
 1. Najdi knihu, na které je voda. Vybrala jsem nakonec knihu Ticho, protože jsem nijak výraznější vodu nenašla. Věděla jsem, že tento tag bude oříšek, protože neznám nazpaměť všechny obálky knih, co mám, ale nevěděla jsem, že to bude až takový oříšek.


 2. Najdi knihu, kde je modrá barva.
 Tady to už bylo lehčí, ale nevěděla jsem jakou vybrat, ale nakonec jsem vybrala knihu Dívka, která sahala po hvězdách, protože ta je skoro celá modrá.

Oheň
1. Najdi knihu, na které je oheň.
Vůbec jsem netušila, že takovou mám, sice je to malý oheň, ale aspoň něco, než kdybych se měla smířit s falešným ohněm. Ohnivá louč, jenž jsem našla je na obálce knihy Kacíř a čarodějka.

2. Najdi knihu, kde je červená barva.
Tady to bylo úplně lehoučké, protože červených mám jen pár a tahle je skoro celá červená. Tudíž jsem vybrala knihu Malfuria - Strážkyně mlžných kamenů

Země
1. Najdi knihu, na které je cokoliv spjaté s přírodou.
Zde jsem byla už napoprvé rozhodnuta, co se týče věcí okolo přírody. Kniha, která mi ihned sedla s květinami je Království


2. Najdi knihu, kde je zelená barva.
Ano, ano, asi slepnu. Takovou dobu jsem vybírala knihu, kde převyšuje zelená a nevšimnu si Skrýše. 

Vzduch
1. Najdi knihu, na které je vzduch.
Mohla bych tvrdit, že na všech je vzduch, ale tady je to aspoň trochu naznačeno pírky, které padají dolů. Tato kniha není moje, ale mé mamky v mé knihovně pro vysvětlení. Tedy Andělské poselství naděje.

2. Najdi knihu, kde je bílá barva.
Zde jsem měla též ihned vybráno, protože tato obálka je bílá až na oči a název Ještě než umřu. A tím se mi i líbí. V jednoduchosti je krása. 
Bonus
 Najdi knihu, kde se vyskytují barvy elementů - modrá, červená, zelená a bílá. 
Musím se přiznat, že tohle bylo opravu nejtěžší, protože vždy, když jsem nějakou obálku vytáhla, tak chyběla jedna barva. Nakonec jsem vybrala Střípky duší.




Žádné komentáře:

Okomentovat