středa 8. října 2014

Tag: Kiss, Marry, Cliff


 Určitě polovině z vás něco tento tag říká. Udělala jsem ho z toho důvodu, že jsem neměla žádný článek přichystaný a Inferno ještě nemám dočteno, takže recenze bude bůhví kdy a hlavně, aby to tu neznělo prázdnotou. Vím, že by se to mělo spíš natáčet, ale někam se mi zatoulal foťák a i tak bych to nenatáčela, protože nemám ráda, když se musím fotit apod., takže pokud budou tagy, tak jedině sepsané. J
 Klobouk nemám a misku jsem nechtěla tahat, proto jsem se rozhodla pro můj hrníček, který mám na okrasu. A nedivte se, proč mám u někoho i příjmení a u někoho ne, je to kvůli tomu, že si jejich příjmení prostě nepamatuji a za další se nedívejte na velikost lístků ani, jak jsou stříhány. Má jediná výmluva je, že neumím pořádně stříhat. J
 Úkolem je napsat si z knih na lístky mužské postavy, aby to na každé kolo vycházelo po tří a rozhodnout zda si je vezmu, políbím a nebo shodím z útesu. Nedala jsem si jen oblíbené postavy, abych to neměla moc těžké, takže jsou tam výjimky, které jsem neměla ráda, to mi snad prominete, ale bohužel jsem si nevylosovala pořadí, jak jsem chtěla a trošku se to zkomplikovalo.



1. kolo
 Tady to bylo opravdu těžké, co se týče dvou jmen, ale začnu tím nejlepším. Bonese z Nočních lovců si vezmu, Starka ze Školy noci nemusím, ale políbím ho a Mirceu z Cassie Palmerové shodím z útesu, protože jeho jsem opravdu neměla ráda, když se objevil na scéně.


2. kolo
 Já si umím vylosovat opravdu úžasně. Dračího Jezdce Eragona políbím, Simona alias Nabíječe si vezmu a Marvina/Pavla z knihy S hlavou v oblacích (pejru) bohužel shodím z útesu, ale nechtěně, protože on byl též úžasný. Kdyby to bylo na mně, tag by byl Kiss, Marry, Sex :D 

3.kolo
 Hm, je to strašná volba, kdo z koho.. Damone, promiň, ale Upíří deníky už nejsou to, co bývaly. Damona shodím tedy z útesu, pořád ho mám ráda, aby jste si nemysleli, ale méně. Darcyho z Pýcha a předsudek si vezmu.., kdo by nechtěl gentlemana za muže, že? A Augusta z Hvězdy nám nepřály políbím. 

4. kolo - poslední
 Ano, vím, že jeden proužek lístečku je moc tlustý, ale nevadí, snad. Opět těžké rozhodování a to jsem si ještě místo Dimitrije a Adriana zvolila Christiana, což taky moc nepomohlo. Willa z Než jsem tě poznala si vezmu za muže i přes jeho „postižení“, Peetu z Hunger Games políbím, výhody s pekařem. ;) A Christiana z Vampýrské akademie shodím z útesu, i když bych chtěla pro něj jiný konec v tomto tagu.

Doufám, že se vám můj první tag aspoň trochu líbil a budu vděčná za další tagy, které by jste mi mohli doporučit. 


1 komentář:

  1. Moc hezké! Tag se také chystám dělat, ale jako video, tak uvidím, jak bude čas. ;)

    OdpovědětVymazat