Recenze: Spoutaná touha - Jasmin Eden

Název: Spoutaná touha (Gefesselte Lust)
Díl: Druhý
Série: Odstíny vášně
Počet stran: 96
Překladatel: Marek Pavka
Nakladatel: Moba

Obálka: Ani špatná ani dobrá. Mám ráda, když je všechno zaostřené, ale tady mi to nevadilo. Určitě bych se ale obešla bez Sexy cena 49 Kč a Edice erotika, neboť jsem si vyslechla mou mamku, že na to mám stále čas (no ták, vždyť jsem četla horší) a cena se mění, teď všechny díly trilogie koupíte za 37 Kč u Buxu, ale co už..

Můj názor: Nechápu, co skoro všechny ženy mají proti této trilogii či Padesáti odstínům šedi a dalším takovým knihám s erotickým podtónem. Braky v literatuře, na které si jen pořád stěžují, že to nejde číst nebo musely odložit knihu v polovině, jak je to nebavilo? Má rada; nečtěte to, když víte, že to není nic pro vás. V každém z nás je určitě přinejmenším jeden odstín šedi a temná přání, jenž obsahují výprask, spoutání nebo něco jiného. Tak nevím, kde nastala chyba, když každý z nás o tom tajně sní a doufá, že se mu to jednou splní.  Mně se Spoutaná touha líbila a byla jsem spokojená s tím, co bylo na 96 stranách až na malé chybičky.

Už při vkročení do redakce věděla, že sem opticky nepatří. Moc dlouhá sukně na rozdíl od minisukní, co tam nosily, špatná košile.. Ale úmysly zde patřila, proto si ji taky šéfredaktor vybral. Helena je nejistá cestou k jeho kanceláři a nejradši by se otočila a vymluvila, že si to spletla, ale to jí hříšný Jonah nedovolí. Při rozhovoru v jeho pracovně Heleně objasní, proč ona a trochu jí to zvedne náladu i sebevědomí. Další den už nastupuje pod dohledem ženy jménem Aliya. Vysvětlí jí, co je její prací a vyřkne i pár drbů o Jonahovi, na kterého to zkoušela každá, ale bez úspěchu. Žádné kolegyně.

Pohovor mi přišel trochu uspěchaný, pár vět, jenž bych dokázala spočítat na jedné ruce.
 Na začátku mi přišla trochu jako „outsider“ jejím myšlením, ale kdo by se tak necítil, když by kolem vás chodily ženy postavou i vzhledem modelky? Ještě jedna věc mi vadila a to byla korektura. Bylo tam pár chyb, ale každý dělá chyby, tak to nemůžu zazlívat osobě, která to má na starost. Jsme přece jen lidi.

Co se týče postav, je nutno říct, že jsem byla spokojená až na začátek, kde vystupovala Helena, která mi trochu připomínala Anastasii Steel, ale i část rozhovoru mi vnuklo na mysli její setkání s panem Greyem.. Berlín ji příliš moc připomínal její nešťastnou minulost, kterou by nejradši pohřbila. Postupem času se mění, dopřává si koupě drahých šatů a bot, aby zapůsobila na jednoho muže, jenž ji přitahuje. A Jonah Winter by stál za hřích. Sexy muž, který má velmi zajímavou oblibu, která se nám trochu odhaluje už na začátku. Mně se osobně líbil a nebyla by škoda, kdybych takového v životě potkala, kéž by.. Poslední postava byla ředitel B – Touch Marcus. Starší chlapík, jemuž se mohla vyzpovídat a chodit na obědy, ale zdání pohodového muže někdy klame.

Musí být jeho, i kdyby jen na jednu noc. Stále víc ji přitahuje, ale Jonah se drží stále svých pravidel. Ruce pryč od kolegyň, ale co kdyby to jednou porušil? Letmý dotek a Helena ho nedokáže vyhnat z hlavy.

Ještě jsem si nezvykla nepřemýšlet o Jonahovi jako o panu Winterovi.

Byla to už moje druhá kniha tohoto žánru, když neopomenu parodii na Padesát odstínů šedi a líbila se mi .. Žádný sadista ani sadistické hrátky, nejdřív jsem si myslela, že takový Jonah bude, ale nebyl. Šlo o krásu ženy, kdy je na vrcholu.

Kniha vás nějak extra nenadchne, ale neměla by vás ani urazit z mého hlediska. Kdo je, ale náročný čtenář a potrpí si jen to nejlepší, tak ho nejspíš odradí. Je lehce sepsaná, spíše na oddych od nekonečného týdne v práci či škole. Kdokoli je na knihu zvědavý a nehledí na hodnocení na stránkách pro čtenáře, tak si ji může přečíst, ale, jak říkám, nečekejte od knihy něco velkého.