neděle 28. prosince 2014

Měsíční chvástačka za prosinec 2014 a dárky od Ježíška



 Měsíc prosinec byl velmi štědrý, z poloviny za to můžou Vánoce, ale nestěžuji si. Tento měsíc se mi nashromáždilo 13 kousků, akorát je škoda, že nepřijel brácha a nedal mi dvě slibované knihy, jenže co se dá dělat. Možná příští měsíc, tedy doufám. Od té doby, co jsem si založila blog, mi připadá, že kupuji více knížek.. Těší mě to, ale zase na druhou stranu se obávám zda-li všechny stihnu přečíst a taky kam je dám, jelikož ještě nemám přestěhovanou skříň na další knihy a vše se mi hromadí na komodě. Já jsem se svými dárky i nedárky spokojená. A co vám nadělil Ježíšek? J

 Začnu kupičkou, která mi je o trochu milejší od Ježíška.


 Vypravěčka a Obuvníkova žena. Jsou vzhledově nádherné, takže doufám, že skrývají stejně úžasné příběhy. Z těchto dvou jsem chtěla spíše Obuvníkovu ženu, ale když jsem měla možnost vzít si je obě, proč ne? Knihy jsem si sama vybírala, protože moji rodiče opravdu nevěděli, neboť já mamce básním pořád o nějaké knize a taťka takový chudák nevěděl.. A stejně Vypravěčka na mě tak smutně koukala v knihkupectví.

 Knihu, kterou jsem opravdu tak moc chtěla a dostala ji, bylo Manželovo tajemství. I našemu rodilému mluvčí ve škole jsem básnila o knize, takže byl asi rád, když jsem skončila. Příběhy s dopisy, ach, už se těším až si ji přečtu. Dalo by se říct, že kniha byla spíše dárek k mému včerejšímu svátku.
 Eleanor a Park, román o první lásce. Jak romantické a sladké. 
Yoli má nádherné obálky, ale i obal knih, to se musí nechat, ale málem jsem dostala infakrt, když jsem odlepovala cedulku s cenou, jelikož mi tam málem zbyla. Nemůžou vymyslet v knihkupectví něco jiného než lepící cedulku s cenou?



  Zlaté Levné knihy. Kdybych si neuvědomila, že mám doma Zář, asi bych si nekoupila Zásvětí. Sice mamka koupila první díl, ale já se už musím starat o sehnání ostatních dílů, takže snad LK bude prodávat i třetí. Na Cosmopolis jsem zvědavá. Podle anotace to vypadá na ukázku moderního světa, technologií a obchodu. Četla jsem Vlka z Wall Streetu, což je asi trochu podobné, co se týče obchodu a burzy.

A druhá kupička knih, kterou jsem si pořídila během měsíce.

  Jeden den jsem dostala při setkání s jedním knihomolem, který se jmenuje stejně jako spisovatel. Příjemná shoda náhod. Jsem opravdu ráda za tak nádherný dárek, jenž mě velmi potěšil. Věk magie jsem objevila náhodou na stránce Levných knih a asi bych ho neměla, kdyby se sestra neptala jestli nechci něco koupit. Samozřejmě, že jsem po té nabídce skočila a řekla, co chci. Ještě ten den mi volala, že sehnala poslední knihu v jejich obchodu a řekla, že je trochu zničená. Aha? Myslela jsem si, že jsou rohy úplně v háji, odřené, ohnuté.., ale knížce skoro nic není, za což jsem ráda.



  Předem se omlouvám za kvalitu této fotky a ostatních, ale pořád fotím přes mobil a nechci vás ochudit o mou chvástačku. Bohužel můj foťák stále hraje hru na schovávanou a jde mu to dobře. Odstíny života jsem už četla, asi před dvěma roky, ale ve výprodeji za necelých 50 Kč? Neberte to. Kniha se mi líbila, ale taky mě překvapilo, že to napsala Češka. Lusy Adams vůbec není české jméno v tomto tvaru, no což. Smolný rok byl též levný a já na mámu dělala psí oči. Povolila a objednaly jsme ho. Jsem zvědavá, co si tato spisovatelka pro čtenáře připravila, protože už obálka je báječná, zajímavá a záhadná. Kletba rodiny, hm..., to vypadá zajímavě.





  Temná vášeň a Žhavé stíny. Neříkám, že tato tetralogie je bůhvíjak úžasná, ale druhý díl se mi jakžtakž líbil a já nemám ráda, když nemám přečtenou celou sérii a když mi chybí knihy v jakékoliv sérii. Přičemž mi chybí 4. díl.Při focení si všímám více detailů na knihách. Já jsem asi už doopravdy slepá, jelikož jsem si za tu dobu, co mám knihy, nevšimla na 1. dílu stíny nějakého krajkového vzoru(?) . A na 3. dílu mi lehce vadí nezaostřená obálka..




  Poslední knihou je Volání netvora s neuvěřitelně krásnými ilustrace, jež čtenáře provázejí až na konec knihy. Knihu jsem si koupila ve stejnou dobu, kdy jsem ji měla vypůjčenou z knihovny. Já jsem strašný cimprlík, aby se mi nezničili knihy při čtení, tak jsem si přečetla tu z knihovny. Jistě, že dávám pozor i na jejich knihu, ale tu mají obalenou na rozdíl ode mě. Doporučuji ji všem. Je krátká, takže za jeden den přečtená, velmi nádherné ilustrace, jak jsem se již zmínila a zajímavý příběh a nebojácného Conora, který si nic z netvora nedělá.  

6 komentářů:

  1. Volání netvora mám doma ale akosi sa k nemu neviem stále dostať :D ale tie ilustrácie sú fakt úžasné ^_^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, opravdu se povedly :3 To bych taky mohla říct o ostatních knížkách, které čekají až si je přečtu.. :D Ale určitě si Volání netvora přečti, stojí za to.. :)

      Vymazat
  2. Krásné knížky!
    Já bych si nejvíc chtěla přečíst Manželovo tajemství a hodně mě taky láká Eleanor & Park

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) Já se těším až se na Manželovo tajemství vrhnu, ale pořád mám nějaké resty, které musím stihnout přečíst dřív.. :/

    OdpovědětVymazat