Recenze: Počkám na tebe - Jennifer Lynn

Název: Počkám na tebe (Wait For you)
Série: Wait For you
Počet stran: 363
Žánr: Romány pro dívky
Překladatel: Renata Heitelová
Nakladatel: Baronet

Obálka: Není vyloženě špatná, ale nepromenádovala bych se s ní po ulici. Na první pohled by každý poznal, že to nebude asi jen tak obyčejný román, když se na něm líbají, ale knihy o Greyovi jou snad horší, když se na vás lidi divně dívají, když ji čtete? Hádám, že na obálce jsou naši dva hlavní aktéři, ale představovala jsem si je jinak, i když jsou na obálce z profilu. Ten kluk/muž se mi vůbec nelíbí.. Jako obvykle mám hezčí díky mé fantazii, ale někomu se třeba líbí pár na obálce.

Můj názor: Od začátku knihy jsem měla opravdu hodně zvláštní pocit vůči Avery a celému ději. A k tomu mě spisovatelka napínala, co se týče její minulosti, důvodu, proč se tisíce kilometrů odstěhovala od své rodiny a proč nosila náramek, který sundávala jen, když byla sama doma. Co bylo tak hrůzné, že se odstěhovala pryč a ráda by svou minulost pohřbila?

Trvalo mi přinejmenším cca 150 stran, abych se dokázala začíst. Jakmile jsem přečetla stejné slovo v rozmezí 5 stran, měla jsem chuť zaklapnout knihu a sáhnout po jiné. Štvalo mě to, i když to bylo pouhé slovo „cože?“, většinou z úst Avery, která byla pořád něčím překvapená. Její úvahy nebyly o nic lepší. Zameškala zbytečně první hodinu jen kvůli tomu, že nemůže vejít do učebny plné studentů, kteří na ní hodí pohled, když vejde po zvonění? Bože holka, nikdo nic o její minulosti nevěděl a jen by se maximálně šeptalo, že přišla pozdě. Raději i tak otálela na chodbě, kde se setkala s Cameronem. Sexy kluk v celém kampusu a každá by ho chtěla. Ovšem Avery by byla ráda, kdyby ho nepotkala a nepřitahovala k sobě pozornost díky jemu.

Nová škola, noví lidé.., přesto si najde přátelé. Brittany a Jacob, nutno podotknou, že Jakob byl homosexuál, občas roztomilý a jindy zase nadržený. A Cameron – pro přátelé Cam, přičemž pro Avery byl už hned po „nehodě“ na chodbě přítel. Cam se mi líbil taky až po pár stránkách, jelikož jsem si hned nebyla jistá, jestli bude ten typ, který je romantický či se bude chovat jako sukničkář. Překvapilo mě, že nebyl sukničkář, i když si tím též prošel. Roztomilý kluk, který vám upeče i sušenky. Avery se snažila zapadnout do kolektivu, ale na druhou stranu jí nešlo spát díky neznámým volajícím, výhružným zprávám a emailům. Jak to šlo, vše ignorovala a mazala. Nechtěla si sama otevřít staré rány. Z prvu jsem si o ní myslela, že je to taková puťka, co radši zůstane doma a bude se učit než jít na party v době Halloweenu, kde byl jen tak pro zajímavost i Cam, ale bála se, že by se mohl opakovat stejný scénář, jako před lety.

„Žiju, abych ti sloužil.“

Žánr - pro děti a mládež. To se někdo spletl, že? Je to spíše takový román pro dívky, ale určitě hranice 15+, neboť je tam sex. Na konci mi přijde, že je ho opravdu hodně a kapitoly rozhodně v tom nejlepším nekončí, jako v některých knihách. Určitě nepřijdete o vanilkový sex ani o popis aktu.
 Poté mě štvalo opakující se slova. Už od začátku slova až po konec. Cože?, sexy zvuk, jeho oči žhnuly a další.., ale tyhle se opakovaly několikrát a opravdu mě to rozčilovalo. To spisovatelka neměla třeba po ruce slovník, aby bylo více slov jiných?

Kniha nebyla špatná, ale ani nejlepší. Hodně knihu tvořil z lepší stránky Cam, protože Avery by se tak akorát utápěla ve smutku.. Aby jste zjistili pravdu o její minulosti, musíte si přečíst celou knihu, neboť spisovatelka nakousne trochu už na začátku minulost, že se něco stalo, ale další strany nás napínala, ale jednou to muselo ven a prakticky si to nechala až na konec.