středa 31. prosince 2014

Šťastný nový rok 2015

 Dnešním dnem končí další kapitola našich životů a jen o pár hodin později začne nová. Nebudu tu říkat má předsevzetí na tento rok, ale asi můj největší úspěch byl ten, že jsem si založila blog. Sice po přemlouvání mých kamarádek, že bych to mohla vyzkoušet a zkusila jsem. Jsem nesmírně vděčná i za pár lidí, co mě sledují a čtou mé příspěvky (tedy doufám, že je čtou). Tím bych chtěla říct má předsevzetí na rok 2015: přečíst za rok 100 knih. Nedivte se, ale kolikrát já jsem byla blízko, avšak mi to vždy uteklo, jako tento rok, kdy jsem tento den dočetla poslední knihu tohoto roku a dosáhla čísla 98 knih. Je to pěkné číslo, ovšem 100 je hezčí. A druhé je zaměřeno na recenze, s nimiž bych se ráda zlepšila a posunula na lepší příčku, protože si myslím, že malé procento z vás je čte. Trochu mě to mrzí, ale jestli nejsou dobré či jinak nedosahují kvality, vždy mi můžeme napsat do komentáře, co si o recenzi myslíte.. A to je vše z mých předsevzetí. Určitě budou i další, ale zatím na ně nemám ani pomyšlení, možná po roce..

 Knihy v roce 2014 byly různé. Úžasné i hrozné a koncem roku jsou spíše podprůměrné. Vydolovaly ze mě po celý rok smích, pláč, dojetí, radost a ode mě získávaly mé obdivy.. Těším se na další knihy a na tisíce nezažitých životů odhodlaných hrdinů.
 Přeji Vám všem šťastný nový rok 2015 jen v tom dobrém a spoustu skvělých knih.

Žádné komentáře:

Okomentovat