středa 31. prosince 2014

Top knihy za rok 2014

Rok opět velmi rychle utekl a už nám klepe na dveře další rok a s ním můžeme přivítat i nové knihy, které budou v následujícím roce vycházet, sice nic o vycházejících knihách v tomto článku, ale to nevadí. (To si zase mámina peněženka zapláče.) Chtěla jsem udělat Top 10 knih roku 2014, jenže výběr z 98 knih není lehký. (Mimo to jsem přečetla 28 397 stran.) Sice jsem udělala něco podobného, ale aspoň jsem se nemusela rozhodovat, co bylo lepší na žebříčku od 1-10, jestli detektivka nebo román. Nejde to prostě posoudit, když jsou úplně jiného žánru.
 Zde je pár knihy, jež jsem za rok 2014 stihla přečíst a kategorie, do kterých jsem je zařadila. Bylo to velmi těžké a vždy jsem musela vybírat z několika knih, které jsem měla ráda, ovšem to zná každý, kdo dělal aspoň jednou top..

Nejlepší obálka:         Nejhorší obálka:                 Nejlepší novela:        Nejhorší novela:
                 

                            Sympatický hrdina:  Hrdina na zabití:                Sympatická hrdinka:  Hrdinka na zabití.
                   

Nejlepší detektivka:   Nejhorší detektivka:      Nejlepší thriller:     Nejhorší thriller:
                      

Nejlepší román:         Nejhorší román:                  Nejlepší č. kniha:       Nejhorší č. kniha:
             

        Nejlepší fantasy:       Nejhorší fantasy:               Nejlepší memoár:  Nejhorší memoár:     
  Výsledek obrázku pro 0.4 soumrak civilizace                 

             Nejlepší objev:           Nejhorší objev:                   Nejlepší kniha roku:  Nejhorší kniha roku:
                   


Žádné komentáře:

Okomentovat