sobota 31. ledna 2015

Měsíční chvástačka za leden 2015

 Je vidět, že minulý měsíc (rok) byly Vánoce, které byly štědré na rozdíl od ledna, ze kterého mám jen pět knih a nějaké ty drobnosti. Mimoto musím podotknout, že čtyři knihy a záložky s propiskou jsem dostala a ano, jen jedna je koupená. Asi jsem byla hodná, ale ne dostatečně, aby se mi podařilo vyhrát či dostat nějaké další knihy, ale pět je pěkné číslo. Sice můj milý bratříček nepřijel s knihami pro mě, ovšem ještě jsem to překousla.



  Impérium: Mapa v kůži jsem dostala dodatečně od taťky k svátku. Radši nějakou takovou knihu než nějaký román pro ženy, asi si pořád nemůže „zvyknou“, že jeho dcera čte i horší knihy jako je Lady Fuckingham a další takové knihy, ovšem na tuto knihu jsem zvědavá, jaké to bude.
 Churchillova sekretářka je další dárek od mé drahé kamarádky, též dodatečně, jelikož mi to posílala, až po novém roce. Když jsem rozbalila balíček a viděla jsem název knihy, hned mě hrklo při jménu Churchill, jelikož den předtím jsme ho brali na dějepise. Aspoň vím, kdo je to a proč jsou na obálce stíhačky.

 Výhra ze soutěže u Nick's World of Books, kterou jsem vůbec nečekala, nebo-li jsem nečekala své jméno na listině výherců, milé překvapení, to ano. Avšak jsem měla pochyby o obou knížkách, jelikož už u Mladé šlechtičny se pozastavuji nad obálkou, jež se mi moc nelíbí. Děj vypadá zajímavě, jenže já bych s takovou obálkou opravdu nešla mezi lidi, to bohužel ne. To stejné je i u ostatních knihách z tohoto žánru, anotace je zajímavá, ale obálka je hrůza. Kukačka, česká kniha, z té jsem byla taktéž na vážkách, jelikož z českých knih jsem většinou zklamaná a nerada je čtu, kromě knih Petrusové, protože nápad či styl se mi nelíbí. Ale dám Kukačce šanci, poněvadž jsem ji prolistovala a nevypadalo to tak hrozně a pokud vím, má to dobré hodnocení.


  Byl jednou jeden Nabíječ a ten měl svou princeznu Roštěnku. Druhý díl ze série Cocktail a tím další dobrodružství Nabíječe a Roštěnky. Knihu jsem si objednala na Klubu knihomolů, kde jsem ji tedy vydražila za dobrý peníz, jenže když mi přišla, měla jsem největší chuť tam napsat, co mi to poslali. Nevypadá špatně, ale kousek desek je vtlačen dovnitř, rýha zezadu.., sice jsem to už nechala být, když mi mamka řekla, že si ji mám nechat i tak, vždyť i já si občas odřu knihu omylem, ale já ji pochválila, že je to dobrý obchod a pár dní poté přijde tohle. Byla jsem z toho rozmrzelá a příště asi budu rozmýšlet, jaké knihkupectví vychvalovat v dobrém světle.
 Párkrát se mrknu do jakékoliv knihy a stejné to bylo i u této, nešlo odolat, když jsem viděla esemesky Simona a Caroline či jejich zaneprázdnění nahotou. 



  Já mám málo záložek, že? A tužek už vůbec! Dodatek z výhry u Nick's World of Books, konečně nějaká podepsaná záložka od spisovatele. I takové drobné gesto s knihami potěší, když mám zase smůlu na soutěže. Má soukromá sbírka záložek se zase pěkně rozrostla. 

4 komentáře:

  1. Pak musíš říct jak se ti líbilo Impérium, které mě celkem zaujalo a taky tolik vychvalovaná Kukačka... A myslím, že nebudu ušetřena ani pikantních scének z Roštěnky, jak tě znám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To se tedy načekáš, než já to přečtu. :D Přece tě neošidím o Nabíječe a Roštěnku v akci? Co bych to byla za kamarádku? :D

      Vymazat
    2. Já si to hned myslela... Tak to jsem zvědavá teda :D

      Vymazat
    3. Dostaneš víc než jen scény z Roštěnky :D

      Vymazat