neděle 18. ledna 2015

„Ticho před bouří“

 Asi si každý z vás všiml, nebo aspoň ti, kteří se mi občas juknou na blog, že je tu ticho a mrtvo jako po bitvě. Ano, ale proč? Problémy jsou prosté: škola, blok, únava a četba. Co budu říkat až budu za rok na střední, když teď jsem v posledním ročníku základní školy? To už nejspíš nebude žádný blog. Udělala jsem si ho pro zábavu, ale prostě nestíhám, nemůžu si jen tak sednou a dumat hodiny nad nějakým článkem, který bych vám ráda sepsala. A ke všemu úkoly ze všeho, učitelé asi nemají nic na práci, než nám zadávat domácí úkoly. Třeba teď jsme měli zase sloh: úvahu a s tou se moc nekamarádím, jelikož mě nijak zvlášť nebaví, hlavně, když, máme zadaná témata, na která to skoro vůbec nejde sepsat. A to navazuje i trochu na recenze, jelikož mám blok a nedokážu napsat srozumitelnou „zpověď“ na knihu, co jsem přečetla. Jsem zvědavá, kdy se mi to dokáže prolomit a zase bud psát jako před pár měsíci, i když ne často. Je to takové mé trápení, když vím, že je tu pár dušiček, co čtou mé příspěvky, ale po hlasování, co jsem tu dala, to není žádná sláva. Já vím, že nejsem úžasný pisálek, ale i trocha kritiky, kde bych se měla zlepšit je pořád lepší než nic.

 Nejsem jediný člověk zmáhaný únavou. Řekli by jste si, že asi musím každý den dřít jak mezek, když jsem unavená, ale ani tomu tak není. Přes týden mě škola unaví, vyčerpá všechnu mou zásobu energie a když přijdu domů, tak se mi nic opravdu nechce dělat.. Přesně jak jsem řekla, co budu dělat na střední škole? Jak jen to jde, čtu si o přestávkách, když se nemusím učit nebo běžet za učiteli. Ovšem občas je dřina se soustředit, když naše třída vyvádí jako paviáni, jde jen o to, zase si na to zvyknou a poté nikoho nevnímám. To mě přivádí na myšlenku čtení i doma, kde to tak trochu lajdám přes týden, jelikož se mi nijak  nechce číst. Je to se mnou strašné, já vím. Teď se trápím s jednou knihou pomalu týden a to má jen něco málo stránek přes 300.. a zase mi to narušuje program četby, jelikož jsem ve skluzu, nečekaně.
 Tím bych chtěla slíbit, že se pokusím polepšit a zase navrátit mou múzu na psaní recenzí a být trochu aktivní. Doufám, že mi to prominete, ale jsem jen člověk jako každý jiný.

A něco na zpříjemnění neděle. Assasin's Creed  je prostě úžasné ve všech směrech a assasíni jsou ke všemu k nakousnutí! J

4 komentáře:

  1. Každý má někdy blok Žanetko, takže nevěš hlavu :) Vidím, že čteš Zátiší... Taky bych si to chtěla přečíst, takže mi nezapomeň napsat, jak se ti to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty víš, jak si stěžuji, že nic nepíši! :D Neboj, nikdy jsem Tě přeci neošidila o mé pocity vůči přečtené knize. ;)

      Vymazat
  2. To není nijak hrozné pokud čteš knížku pomalu týden. Některé knihy jsem četla i déle a to měly třeba jen těch 300 stránek. Snad se ti to po pololetí zlepší ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za podporu. ;) Je vidět, že se to aspoň trochu obrátilo k lepšímu, když už jsem viděla vysvědčení a že po mně nikdo nechce žádný sloh - velká úleva! Jen ještě najít stálou múzu na recenze a budu spokojená. :) Mě jednou mamka „nutila“ do čtení, když viděla, že mám rozečteno, ale prostě jsem nečetla. :D Jako některé knihy jsou krátké, ale taky se občas čtou pomalu kvůli stylu spisovatele či něčemu jinému, ale chápu Tě. :)

      Vymazat