sobota 28. února 2015

Měsíční chvástačka za únor 2015


 Co se snažím poctivě vkládat na blog jsou mé úlovky, když už pomalu nic jiného za celý měsíc a musím říct, že oproti minulému měsíci jsem se opět rozšoupla a to hned s deseti knihami, jelikož tři jsem dostala. A také se chci pochlubit pár záložkami, které mám díky mé maličkosti a pak také jako dárek.. Pěkné číslo a ještě úžasnější jsou knihy. Jenže je tu jedno ale. Knihy si kupuji především proto, že mě zaujaly dějem a na obálky už radši nehledím, protože bych měla tucet knih jen proto, že se mi líbí jejich zevnějšek a to ne. Ráda bych nepřekročila určený limit knih koupených za měsíc kvůli prostoru, poněvadž jednu skříň s poličkami mám úplně plnou a ta druhá, až se mi konečně podaří dostat do pokoje, pomalu dvě poličky plné. A nečtu je. To mě ze všeho toho strašně moc mrzí, jenže, když člověk chodí do dvou knihoven, hlásí se na školu, kde jsou knihy nejdůležitější... Sice mám pár knih přečtených z mé knihovny, ale je to jako kdybych hledala jehlu v kupce sena. Potřebovala bych přinejmenším půl rok, kdy bych měla klid, mohla si číst a nevycházely knihy, haha. J 
 Tenhle měsíc jsem si tolik knih kupovala kvůli mamce, jelikož v Buxu měli akci na jednu knihu.., když si objednáte nad 500 Kč, máte tu knihu za 199 Kč a jinak stojí kolem 400 Kč pokud se nemýlím. A taky se mi poprvé stalo, že mi knihy přišly do školy. Ano, přesně tak, do školy. Spolužáci vykulení, co si to nesu zpátky na hodinu, protože mě učitel vytáhl z hodiny kvůli tomu. Co víc si přát, že? Pán milý a neměl problém mi to dovézt do školy.


 
 Můj skvělý brácha přijel a dal mi dodatečně dvě krásky, které jsem si přála od něj. Chudák nevěděl, co mi koupit za knihy, až mi nakonec zavolal. Milenec lady Chatterleyové jsem už chtěla delší dobou, už když jsem objevila jiné vydání v katalogu Bux. Zatnula jsem zuby a nekoupila si knihu a že se to vyplatilo. Za pár kaček v Levných knihách a obálka není nejhorší. 
 Virus je taky z Levných knih a od bráchy. Já knihu viděla jako hardback, takže jsem byla překvapená, když jsem viděla paperback a ke všemu tak malý, no což, knihu jsem chtěla i tak.







 Takhle to končí jsem chtěla po přečtení vlastnit a zase - děkuji Bohu za toto knihkupectví - se kniha objevila v Levných knihách. Knihu jsem půjčila i učitelce a obě jsme se shodly na tom, že je to smutná kniha. Hodnocení nemá nijak velké a jak komu se může líbit, mně třeba nevyhovovala jedna věc mezi hlavními hrdiny, ale budiž. Příběh to byl pěkný a ke všemu se odehrává v Irsku, což mě velmi potěšilo. 
 Cena nevinnosti byla v mé objednávce už hned ze začátku, co jsem si prolistovala katalog, který chodí od Buxu, když jste členi. Další knížečka od YOLI. Já jejich knih moc nemám, takže aspoň něco. Jsem na knihu hodně zvědavá, neboť ji mám i na mém To-read listu. V co doufám je, že mě nezklame.



 Ach, ta skvostná obálka, maska, název.. Dokonalost v jedné knize až na příběh. Bohužel jsem se ke knize Elixír nedostala ještě, ale doufám, že tento rok se s ní sblížím více. Už jen nad tou obálkou bych dokázala sedět hodiny a kochat se. Opravdu se mi líbí a znovu doufám, že příběh bude čarovný jako obálka.
 Obě knihy mám jako Cena nevinnosti na To-read list a aspoň si je nebudu muset půjčovat v knihovně, jelikož jsem s tím půjčováním hrozná! Půjčím si dva tucty knih, ale z toho ani ne půlka přečtených. Hm a pak ještě je to větší vzrůšo, když si někdo knihu zarezervuje a já si ji ani na podruhé neprodloužila. Ale.. Magie krve se mi jeví jako zajímavá kniha, kde hraje roli magie. Takové knihy moc nečtu, jelikož moje jedna část mozku nepřestává žvanit, když se dějí v nějaké knize zvláštní věci, které se prostě nemůžou stát a nenechá tu druhou půlku fantazie číst v klidu.


 Menší útěcha za to, že nemohu jet do Francie, kam se chystá tento rok školní zájezd aneb název Paříž - má láska a zhouba sedí na to, jak se cítím, když jde o Paříž a celkovou Francii. Sice si chci koupit jako „odškodné“ Levandulový pokoj, ale ten až za pár měsíců. Říkala jsem si, že to může být zajímavé a bylo to jen za pár kaček, nekup to, i když jsem ještě váhala nad knihou Návrat Pařížana, což vypadalo taky slibně, ale nevím jestli by se mi to tak moc líbilo, abych to musela mít doma.
 O jazýček kratší jsem narazila u Ondry na blogu a když už jsem byla v knihkupectví, tak jsem si ji koupila. Pomsta podváděné ženy? To může být dobré, i když je to z pera české spisovatelky, z toho jsem trochu nejistá - moc mě české knihy nebaví..


 Prorok, poslední díl z trilogie Hřbitovní královna, má líbeznou obálku jako obě dvě předešlé knihy. Já bych asi ani tuhle trilogii neměla, kdyby nebylo mamky, protože ji chtěla a pak se musely dokoupit díly, prostě samozřejmost, jelikož nemám ráda, když nemám dokoupenou sérii. Musím se přiznat, že já nečetla ani první díl, ale taky bych to ráda napravila.
 Sylvestr je román a pro mou duši romantika zcela vhodné, jelikož mám ráda takovou dobu než 21. století, kde bych asi sotva potkala někoho takového z té doby. Obálka je sice nic moc, ale nevadí mi to, když bude skvělý příběh.





 
 Power Play - Návyková hra mám od milé Adél z Knižní louky. Mile mě překvapila, jelikož jsem neměla ani ponětí, že mi pošle knihu. Ještě jednou veřejně děkuji. Podle anotace to vypadá slibně a mohlo by se to číst velmi rychle pokud by tam spousta akce a napětí. K tomu jen dodám, že mě dokáže přečíst a ví, co by se mi líbilo na rozdíl od románů.
 Dcery Lamače kostí od spisovatele, od kterého mám Sběratel nevěst. Moje sestra četla Sběratele nevěst, ale nedočetla knihu, když jsem ji sestře vzala, protože jsem se nemohla dívat, jak čte, jelikož pořád o něco opírala rohy a pak taky tak vypadaly. Mimoto tady u této knihy mě už zaujal název a já takové knihy taky můžu. Občas potřebuju pauzu od romantických knih.


 

101 mandal pro krásný den jsem si objednala ve škole, protože přišly zase takové malé katalogy a já si nic z nich dlouho neobjednala, až mandaly, které jsou perfektní. Dnes se pomalu rýsuje další mandala, ale nemám ji hotovou, abych ji tu zveřejnila. Někdy příště. Mandaly nejsou drahé, do 100 Kč bez poštovného a za tu cenu by byl hřích, kdybych si je nekoupila a vy určitě taky, jestliže se chcete uvolnit či relaxovat a všechny problémy pustit z hlavy už jen u výběru barev, aby ladily. Vždy je to těžká volba (aspoň pro mě), protože se mi občas nelíbí některé barvy pospolu, takže tak trochu předem experimentuji než je vybarvím, ale i tak to je zábava.



 Všude kam se podívám je bestseller Fifty Shades of Grey a já si řekla, proč si neudělat záložku, když je to tak jednoduché a obrázek hlavních aktérů v katalogu? Obrázků mám ještě několik, ale nakonec jsem si udělala záložky dvě, což jedna je jen z jedné strany a druhá z obou. Pěkně sladěné jsem to měla, když jsem četla knihu. Můžu se pyšnit něčím, co nikdo jiný nemá.
 Velmi pěkné záložky jsem dostala u knihy od Adélky, nebo-li od její mamky. Nejenže mě  překvapila kniha, ale i další záložky, kterých nemám nikdy dost. Jsou opravdu úžasné a už se těším, až si je vezmu do nějaké knihy.

Žádné komentáře:

Okomentovat