úterý 31. března 2015

Měsíční chvástačka za březen 2015

 

  Mám tušení, že březen nebude jediný měsíc, který bude tak chudý na knihy. Celý měsíc to vypadalo, že nebude chvástačka, jelikož já neměla novou ani jednu knihu a to vám může odsouhlasit i Adelica… Nakonec jsem se dostala do města a v LK jsem ukořistila tři knihy v tetralogii, pokud se nemýlím. Původně jsem chtěla ještě nějaké knihy, ale když jsem zjistila, že je to dlouhá série (přes 10. dílů), dala jsem ruce pryč, protože nemám chuť si kupovat tak obsáhlou sérii – už kvůli tomu místu, které se pořád ztenčuje.



  A co jsem si tedy pořídila? Pořídila jsem si knihy z tetralogie Horečka. Už jednou jsem měla zálusk si knihy koupit, jenže když jsem viděla, jak je to s tím čtvrtým dílem - odložila jsem to a tadá knihy jsem objevila levnější... Levné knihy čím dál častěji kupují knihy, které bych si ráda pořídila do mé skromné sbírky.











  A aby chvástačka nebyla taková chudá, rozhodla jsem se, že se vám ještě pochlubím naprosto úžasný pohledy, které mě potěšily. Když už nemůžu do té Francie a Levandulový pokoj si chystám koupit později, tak jsem se potěšila pohledy s dominantou Francie. Větší pohled mám z knihkupectví Fryče, kam jsem poslala mamku a druhý jsem si objednala. Řekněte sami - nejsou úžasné? Mně se opravdu moc líbí. J
Omlouvám se za kvalitu, ale pohledy jsou další věc, co mi nejde fotit.

Žádné komentáře:

Okomentovat