pátek 3. dubna 2015

Očarovaná mandalami


  Kdyby mi řekli, že si jednou pořídím mandaly, nevěřila bych. Ale jednoho dne se tak stalo. I já sama byla překvapená, když jsem odnesla ve škole objednávku zrovna na tuto knihu. Už jen obálka mne lákala, abych si knihu koupila a cena je naprosto skvělá za to, co se skrývá uvnitř, avšak jsem byla na pochybách, protože jsem přemýšlela i o Destrukčním deníku. Cena deníku byla něco málo přes sto korun, ale abych platila za knihu, která se má zničit? Děkuji, nechci, knih si vážím a takové šílené nápady bych neplnila.
 Jedna mandala hezčí než ta druhá, vážně. Je škoda, aby zůstaly všechny bílé a nevybarvené. Sice mám jen tři mandaly a čtvrtá je na cestě, ale jak to tak bývá zase mám období, kdy se mi nechce vzít do ruky kniha ani pastelka. A zrovna, když jsou prázdniny! Aneb tomu se říká pech... Mimoto práce - či vybarvování - říkejme tomu, jak chceme, není lehká u mandal. Kdo si myslí, že jedna mandala tvrdá půl hodiny, hodinu mýlí se. Je pravda, že jsem mandaly vybarvovala na etapy, ale zabere to víc času než hodinu. A co vy? Máte též mandaly nebo jste se ještě nerozhodli si je pořídit? Třeba vás svými mandalami nalákám, aby jste si je pořídili. :)



První mandala, dá-li se to tak nazvat, byla lehoučká a hned po úvodu, co je vlastně mandala zač. Co se mi celkově na obrazci líbí je citát od Josefa Čapka, bratra Karla Čapka. Určitě by nezapochybovali, kdyby nejedna mandala měla nějaký citát jako tato.



Druhá mandala byla pro mě už větší sousto kvůli své rozměrnosti oproti první, ale stálo to za to. Sice jsem občas byla v koncích, když jsem nevěděla, jak sladit barvy, ale vždy se našel někdo, kdo mi s tím poradil. A výsledek stojí za to. Konečně si mohu něco pochválit.


A zatím poslední mandala, která by dala opravdu nejvíce zabrat díky barvám. Bude růžová ladit se žlutou? Bude zelená ladit s červenou? Mé nekončící otázky, jež mě provázely všude, kde jsem byla, ale výsledek není špatný a mně se líbí, nehledě na ostatní.

A poslední otázka pro vás; Chtěli byste, abych zveřejňovala další hotové mandaly? :)

4 komentáře:

  1. Já si naopak pořídila Destrukční deník a mandaly ne. Ale jsem si na sto procent jistá, že na ně jednou taky dojde ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta druhá je prostě tvoje nejlepší.... Je fakt krásná :) a u té třetí se mi líbí jak si to dokončila. Pak se musíš pochlubit jakou máš teď rozdělanou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám doma jen Destrukční deník. Ale myslím, že i toto je skvělé odreagování :) Přece jen jsem kreslila omalovánky, když jsem byla ještě malinká :)
    Jinak jsi stvořila moc pěkné mandaly, především se mi líbí kombinace barev, moc pěkné :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné :-). Jen si myslím, že by ses měla ,,vyprdnout" na ladění barev a prostě tam dát barvu, která se Ti bude zrovna líbit. Bude to pak mnohem více osobní a určitě Tě pak pohled na celou mandalu velmi překvapí a potěší :-).

    Těším se na další mandalky :-)

    OdpovědětVymazat