sobota 2. května 2015

Měsíční chvástačka za duben 2015


 Žiji aneb trochu vykecávačka před chvástačkou s mými novými pěti úlovky... Proč jsem pomalu dva týdny - možná i více nic nepřidala? Škola - přijímací zkoušky, pořád něco doma, však to znáte a prostě nebyl čas ani chuť na sepsání recenze či nějakého článku. Přece se nebudu nutit, když mi to prostě nejde, pak je akorát výsledná práce na nic a já to musím hezky od začátku překopat... Celkově se omlouvám za kvalitu fotek, ale mobil nespolupracoval, mimoto na mě vlezla
nějaká viróza, když to tak nazvu a je to nepříjemné, to mi ovšem zabránilo, abych přidala chvástačku poslední den v měsíci. Mám ráda, když je to poslední den v měsíci a ne o den víc či méně - taková má rutina, ale to jste si mohli všimnout a teď jsem ji porušila o dva dny, protože včera mi zase zkazila mé plány nemoc a nečekaný zvrat.





  Ale začnu něčím, co mě opravdu potěšilo. Den D se blížil a já měla plnou hlavu toho, jak se budu vyjadřovat, zda-li jsou mé slohy kvalitní i čtenářský deník... Tím chci říct, že mě čekal pohovor na školu SSKK, kde jsem s obrovskou radostí přijata. Má škola snů od té doby, co jsem ji našla. Proto jsem si od nich odnesla pár suvenýrů - magnetická záložka, tužka a placka Nestydím se číst, mimoto další den po pohovorech mé číslo mezi dalšími zájemci, kteří se dostali na školu. Měla jsem sto chutí skákat až do stropu. Jsem zvědavá, jaké to bude až tam nastoupím.









  Říkala jsem si, že si udělám radost po přijímačkách formou knihy, když už byl den, kdy mají knihy zelenou, - 15%. Sice jsem plánovala, že si koupím Levandulový pokoj, jelikož jsem ho tam viděla před měsícem dva, jenže k mé smůle nebyl a já musela koukat  po jiné knize, i když to nebylo tak akutní, abych si odnesla nějakou jinou knihu. Koleje osudu jsem chtěla už od té doby, co se knihy natiskly - film je zatím pro mě neznám, protože si chci nejdřív přečíst knihu jako obvykle a nakonec jsem sáhla po téhle knize, i když mě lákaly i Lazarovy ženy.
Plavat se žraloky se mi zdála jako dobrá kniha za tu cenu, poněvadž ji měli/mají v Levných knihách snad za pouhých 39 Kč. Děj je zajímavý, ale nevím, jak mi sedne hl. hrdinka,
holka, co mi není zrovna dvakrát sympatická, ovšem uvidí se, až si ji přečtu.. za pár let.



  Nenasytná a Příliš velké sousto jsem chtěla už hezkých pár let, od doby, kdy jsem na ně narazila. Obě anotace i obálky mě zaujaly. Můžu takovou tématiku, ale musí to být dobré. Ne nějaká slátanina o upírech, čímž je pro mě tak trochu Škola noci, Upíří deníky..., jenže když jsem byla menší a prostě trojúhelník, srpky na čelech - něco úžasného, ale teď už zdaleka vůbec. Jsem zvědavá, jaké knihy budou - komentáře na Databázi knih bych si asi teď nepřečetla, jak jen vidím slovo spoiler, ruce pryč, poněvadž pak sem rozmrzelá, že vím nějakou důležitou věc a přestávám mít chuť na čtení této či jiné knihy.






  Z příkazu krále - Tajemství dvora Tudorovců z výprodeje na Buxu. Nemohla jsem neodolat..., mám období, kdy bych chtěla každou knihu sepsanou z historie anglického dvora atd. přečíst, když už jsem četla román o Anně Boleynové, což se mi líbilo a připomněla jsem si i fakt, jak zemřela. Nebýt učitelky, asi bych si až na konci vzpomněla na její osud, protože si nepamatuju, kdy a jestli jsme ji vůbec brali ve škole.. Pěkný příběh vyprávěný z pohledu její nejlepší přítelkyně, která aspoň skončila dobře. Co mi na knize vadilo byl asi rozhovor se spisovatelkou, což mě nějak dvakrát neoslovilo - nezáživná fakta a cizí slova, co jsem vypouštěla z hlavy hned poté, co jsem si je přečetla. Jsem zvědavá na Tudorovce, mocný rod v Anglii, ale je kniha také mocná jako Tudorovci?

1 komentář:

  1. Moc pěkné knihy. :) Nenasytnou a Příliš velké sousto mám doma a hodně se na ně těším. :) Plavat se žraloky bych si ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat