pátek 31. července 2015

Měsíční chvástačka za červenec 2015


 Červenec, ten hezký měsíc, kdy není škola a můžu si číst a číst a koupit si i nějakou tu pěknou knížku jako to počasí. Nejspíš jsem přišla o všechny buňky z toho vedra, jaké bylo, které mi říkaly „kup tu knížku“. Tento měsíc se mi zase seskupily jen tři knížky, i když jsem počítala jen se dvěma, jedna byla takové milé překvapení, o kterém jsem neměla ani tušení. Mírním se s knihami z různých důvodů, i když mě občas mrzí, že si nekoupím knihu, jakou chci, ale zas nemůžu říct, že mi to tak moc vadí, abych to nepřežila. J Musíte mít  i vy za každou cenu knihu nebo si dokáže říct, že ji nepotřebujete, ne-li, že si ji koupíte někdy příště?


 Dobrý proti severáku a Každá sedmá vlna mě už jednou zaujaly, kvůli ukázce, kterou jsem si přečetla, aniž bych věděla, že je to z knihy. Bohužel osud si nepřál, abych je měla sladěné, jelikož první díl mám v hardbackové podobě a druhý díůl zas mám v paperbacku. Ani jsem nikde neviděla, jestli byl první i v paperbackové vazbě, ale co, stalo se a já ty krásky mám doma za krásný peníz. Jednu z aukce z Klubu knihomolů a druhou z letního výprodeje na Buxu. Věřím, že ani jedna mě nezklame, protože je to román o lásce vyprávěný dialogy v emailu díky jediné chybce ve jméně adresáta. Romantička ve mně přímo zpívá nadšením… Jenom mě příště někdo opravte, že v knize, co mám já - Každá sedmá vlna jsou obě knihy v jednom. Kdo to měl ksakru vědět?



 Cesta do nekonečna: Můj život se Stephenem, kniha, co mě opravdu vyvedla z míry, když na mě čekala na poště, ale po otevření balíčku jsem ani nedýchala. Strašně moc jsem si ji přála, ale za tak hříšný peníz jsem s její koupí počkala a zkusila štěstí v soutěži. Kdo by čekal, že vyhraje zrovna v časopise, který čte především moje mamka než já? Ani mě totiž nenapadlo se podívat do dalšího čísla, jestli tam není náhodou i mé jméno a tohle bylo krásné překvapení. Zase bych mohla poděkovat Snow Fairy, jelikož díky ní jsem objevila film a posléze i knihu, na niž se strašně moc těším, i když to není zrovna úzká kniha. Mimoto má krásný přebal, hlavně všechny ty rovnice a klikiháky jsou pěkné..., jen na můj vkus je příliš velké písmo.

2 komentáře:

  1. Krásné knihy. Gratuluji ti k nečekané výhře!! Také bych si Cestu do nekonečna přála. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Kdyby nebylo mamky a neukázala by mi soutěž, tak bych ani já neměla Cestu do nekonečna. ;)

      Vymazat