čtvrtek 2. července 2015

Očarovaná mandalami


  Říkala jsem si, že když začíná období, které mají většinou všichni rádi, tak by bylo hezké ho na blogu přivítat v barvách. V letních i zimních barvách, ale ve všech přesto mandaly vypadají krásně. Napadlo mě, že přidám další článek zaměřený na knížku, kde si můžete mezi 101 mandal najít tu svou. Já si své našla a nadále pokračuji. Je to skvělé na odreagování, jak od okolní světa, tak i od četby, když jsem už znavená příběhem - ano i to se mi stává.
  Máte mandaly i vy, nebo jste dali přednost knihám od Keri Smith?



Chtěla jsem udělat na této mandale jiné složení barev, než jaké měly ostatní a mohu říct, že jsem spokojená, ba i, že tato se mi opravdu líbí, hlavně tedy narůžovělé lístečky, které mi daly pořádně zabrat. Sama o sobě se mi mandala líbí a barvy jí jen dělají hezčí. Pro mě i vyzařuje tajemný nádech modrá barva sloučená s tmavě zelenou..., aneb fantazie nikdy nespí.


Říká se, že v jednoduchosti je krása. Opravdu? Bohužel u této mandaly jsem chtěla toto přísloví podpořit, ale stále si nejsem jistá, zda-li výsledek stojí za to, nebo ne. Zábavu při vybarvování mi ztížil i optický klam, jelikož jsem si myslela, že kruh je součástí části mandaly na vybarvování - jak si můžete všimnout, červené kolečko je tomu důkazem. 


Slon patří mezi mandaly, nad kterými jsem neseděla celé dny, abych je dokončila a pak se mohla pokochat. Slon mi zabral snad necelé odpoledne, když vezmu v potaz, že jsem neseděla zarytě celou hodinu a vybarvovala. Připomíná mi díky ozdobám orientální prostředí a to se mi na něm velice líbí.


A momentálně poslední mandala,  jež jsem dokončila. Jako u první i zde musím říct, že jsem s výsledkem spokojená. Jak řekla Adélka z Knižní louky, vypadá to indiánsky. Já bohužel na indiány nepomyslela, když jsem ji vybarvovala. Spíše na Aztéky a aztécké zlato, hlavně, když jsem dělala kruh pod listy. Sice je výsledek jiný než aztécký, ale spokojená jsem maximálně.

3 komentáře:

  1. Mandaly máš moc krásné... Já si je pořídila také a zatím mám hotové jen dvě... Asi se nechám inspirovat :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. :) Určitě bych se i ráda pokochala tvými mandalami. :)

      Vymazat
  2. moc pekne, mozne se na to po Tajne zahrade taky mrknu :-)

    OdpovědětVymazat