neděle 19. července 2015

Titles Tag


  Na tenhle tag jsem narazila u Nikol z Knižního přátelství a já si říkala, proč ho neudělat, když to vypadá zábavně. Nebylo to zábavné ani lehké. Spíš to bylo na zapnutí mozku, který si stále dává pauzu od školy, ale co, nemůžu lelkovat celé prázdniny, aniž bych něco nedala na blog a netrápila se pod parným sluncem, co mi opět praží do oken… Bylo to náročné, protože ke každému bodu se minimálně tři knihy hodily, ale to by poslední bod byl nekonečný a moje trpělivost stokrát menší. Jen tak mimochodem, dvě jmenované knihy nemám, ale nešlo by to bez nich, protože byly největšími kandidáty na ony kategorie, jinak to bohužel nešlo. Snad se trošku poušklíbnete či se usmějete, jak nad výběrem knih, tak i na závěrečné větě. J


                                                                                              Kniha, jež má nejdelší název:    

Kniha, jež má nejkratší název:

Název, jenž nemá nic s obsahem knihy:
Tady šlo úplně o opačnou věc...

Název, jenž přesně vystihuje o čem kniha je:

Nejotravnější název knihy:
   Výsledek obrázku pro líbat anděl yje nebezpeční

A jako poslední úkol je - Poskládat všechny názvy knih do věty:

Ty jsi dokázal objevit, jak se krotí hormony i u ženy jako je Lady Fuckingham, i když věděla, že líbat anděly je nebezpečné ve společnosti Ukradené Mona Lisy a dalších nejslavnějších loupeží uměleckých děl.

2 komentáře:

  1. Pěkné. :) Chvílemi mě to pobavilo, možná taky vyplním.

    OdpovědětVymazat