pondělí 31. srpna 2015

Měsíční chvástačka za srpen 2015


 Někdy si říkám, že to mohlo být horší. Tento měsíc jsou to jenom dvě knihy, přičemž jsem obě dostala, když to tak řeknu. Já nevím, prostě nemám potřebu kupovat knihy, zvláštní, že? Vždycky jsem potřebovala koupit aspoň jednu, když jsem byla třeba v Levných knihách a tentokrát ne. Nu což, pár kaček ušetřím a mimoto jen školní pomůcky mě stály jako jedna nová kniha z jakéhokoliv knihkupectví, výš než Levné knihy… Doufám, že vy jste měli knižní horečku a nakupovali hlava nehlava knihy, přestože jste nevěděli, zda-li to bude ta pravá pro vás.


  Knihu Osudová náhoda jsem vůbec nečekala, neboť jsem ji vyhrála v Knihcentrum. Občas se vyplatí odpovídat, i když nemáte ponětí kolikátí jste byli. Mile mě překvapil email s informací, že jsem ji vyhrála. S knížkou jsem ale dostala i typickou záložku Knihcentra, která je naprosto báječná, akorát co mi vadilo byla nálepka v knize z Knihcentra... Pokud mám správné informace, tak by to měl být román se špetkou erotiky a to nepohrdnu, i když tam bude stále podobný popis akce jako v ostatních takových románech.













  A o druhé knize Tajemství divadla Molliére jsem taky neměla ani nejmenší ponětí. Kamarádka mi ji přinesla z knihovny, kam chodí s tím, že by se mi mohla líbit. Sice ji vidím úplně poprvé, ale anotace vypadá lákavě než obal, z čehož moc  neposoudím, o čem by to mohlo být. Trošku akorát váhám, jelikož je to kniha od české autorky a jak můžete vědět já osobně moc nevyhledávám knihy českých autorů z prostého důvodu; nikdy mě tolik nenadchnou, ale spokojená jsem například s Kateřinou Petrusovou.

1 komentář: