středa 30. září 2015

Měsíční chvástačka za září 2015


  Když já se tak ráda pochlubím i dvě knihami, víte? Bohužel ne fotkami - stále se budu omlouvat za kvalitu, ale mobil je jediná má možnost, jak je vyfotografovat... Sice je září další z měsíců, ve kterých si dokážu říct ne knize, co si chci koupit, ale koho vlastně okrádám kvůli těmto článkům? Hm, sebe a i vás, když se díky ním naskytne možnost vás seznámit s knihami, co znám já a vy třeba ne, co však na plat, že? Momentálně jsem studentkou soukromé školy a ta taky zrovna není dvakrát levná a výlety do knihkupectví mě přivádějí do rozpaků! Tolik knih, co bych si chtěla přečíst a vlastnit! To známe ovšem všichni.
 Čím bych se ráda pochlubila a není to na fotkách, tak je to tričko She's back alias Dívka v pavoučí síti. Stále ovšem váhám, zda-li budu číst pokračování od někoho jiného než je Stieg Larsson, tričko jsem si ale neodpustila. Konečně mám něco, kromě knih, co je spojené s knižní tématikou! Jsem nadšená, jelikož tričko je opravdu levné a za tu cenu i velmi dobrý materiál, který ráda ocením, poněvadž nesnáším věci, co mají gramáž div ne skoro nulovou. A poslední věcí, co bohužel nebude na fotce, je to klasická černá taška s popiskem Neoluxoru - Paláce knih, maličkost, když už ne kniha. :)


 Není nádherná? Stále jsem z knihy Sedm dopisů z Paříže očarovaná a to jsem ji ještě ani nečetla. Tento měsíc jsem slavila narozeniny a s mamkou se dohodly, že nějaké knihy dostanu až v říjnu, takže jsem neočekávala žádnou další knihu než jakou jsem si koupila už dříve. Můj kamarád mě naprosto šokoval, když jsem o víkendu přijela domů a tam na mě čekal balíček s touto kráskou. Upřímně mohu prohlásit, že jsem pořád nadšená, když vím, co mám doma za krásku.
 Paříž - Francie, dopisy, láska... nezní to už teď skvěle? Moc se těším až knihu začnu a dokončím s ještě větším úsměvem než jak ji začnu.

  
Byla ta krásná jsem si koupila v antikvariátu, snad první, kterou mám zrovna odtud za výhodou cenu. Přišlo mi, že tento antikvariát v Praze byl levnější, než ve městě odkud pocházím, kde jste mohli sehnat poničenou knihu za 300 Kč, to už se vyplatilo zajít do knihkupectví a koupit si zcela novou. Tento thriller mám jen za 50 Kč a to je co říct, jelikož mě anotace ihned upoutala - ano, pro tento den jsem si dovolila nějakou tu anotaci přečíst a znělo to lákavě, tak proč ne? Aférka, únos, thriller, kdo by odolal?



A poslední úlovky jsou záložky, jež jsem vyhrála u jedné velmi milé blogerky. Bohužel teď si nevzpomenu, jak se její blog jmenoval, ale příště sem zveřejním její blog, popřípadě stránku na Facebooku. Soutěž to byla rychlá a odpověď mě taky napadla vcelku brzy díky indiciím, jež poskytla. Přestože mám záložek kupu, nikdy jich není dost!

1 komentář:

  1. Krásné knížky :-). A vůbec nevadí, že jsou jen dvě, alespoň si je pořádně vychutnáš :).

    OdpovědětVymazat