úterý 1. září 2015

První blogové narozeniny a soutěž!

1.září. První den školy a taktéž den, kdy se zrodil můj blog. Moje první blogové narozeniny, toto ale letí, že? Připadá mi to jako včera, kdy jsem ho založila.

 Troška historie, než se pustíme do druhé části. Knihovna u Žanet se neměl ani jmenovat. Možná si první návštěvníci - vy- všimli, že se jmenoval Knižní vášeň, ale bohužel já sama jsem slovo vášeň nedokázala sama vypustit z úst, proto jsem ho tedy ještě v brzkém začátku přejmenovala a nemohu si stěžovat. Ano, dle gramatiky by mělo být velké u, ale koukněme se na to z jiné stránky; takhle to vypadá lépe. Blog sám o sobě prošel pár změnami i recenze, které byly zpočátku buď moc propracované, nebo bídné, učený z nebe však nespadl.

 Poznala jsem díky němu spoustu nových lidí, byť to byli blogeři, se kterými jsem nikdy (zatím) nemluvila a jak to chodí - co vás, čtenáře zajímá, atd... Ale bylo úžasné procházet se na výstavišti na Světě knihy a vidět známé tváře blogerů, jenž neměli tušení, že do jejich spolku taktéž patřím. Já jsem spokojená s tím málem, co mohu s mým blogem sdílet.

 A strašně moc děkuji vám, že čtete můj blog! Neskutečně mě těší, když vidím, že někdo okomentoval recenzi, článek, anebo něco jiného v dobrém či zlém. Mám pocit, že opravdu poctivě čtete, co napíšu a rádi byste mi řekli, co si zase myslíte vy. Pro mě je to opravdu krásný pocit, když vím, že to nedělám jen pro sebe. A děkuji i té malé hrstce, co mě sleduje či můj blog. A proto bych ráda jednoho z vás odměnila maličkostí v podobě soutěže. A o co tedy soutěžíme? Na jednoho čeká Mlhovina od Amy K. Ryan, placka Fangirl (knihu nemám v plánu číst a ani mě neláká, tak proč někomu, kdo má Fangirl rád, udělat radost?) a v posledním záložka z Knihcentra. Jsou to opravdu maličkosti, ale jsem si jistá, že někomu udělají radost. J

Soutěžní otázka: Na světě zbyla jen jedna kniha. Jaká by to pro tebe byla kniha a proč?

 Pravidla: Soutěž trvá od 1.9. do (včetně) 10.9.
Do soutěže se můžou zapojit jen čtenáři s českou doručovací adresou.
Výherce vylosuji 11.9. a má čas dva dny se ozvat, pokud se neozve losuji dalšího.

 Tak a to je vše. Je to opravdu malá soutěž, abychom i tak oslavili první narozeniny blogu. Já sama nemám ráda všelijaké vstupy, abych sledovala blog a další podobné věci, takže nikoho do toho nebudu nutit. J Přeji vám hodně štěstí v soutěži a studentům příjemný začátek školy.




8 komentářů:

  1. Gratuluji! Soutěže se bohužel nemůžu zúčastnit, protože jsem na ročním studijním pobytu v Belgii a ostatně ani mě kniha neláká, ale třeba příště ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k narozeninám. Pro mě by to byla kniha.... asi Zimní příběh za prvé se mi moc a oc líbí a za druhé je to tlustá kniha, tak by mi vydržela nejdéle. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jen jednu knihu? To je moc těžké. Asi bych si vzala Pýchu a předsudek. Tu můžu číst několikrát po sobě a neomrzí mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím,
    jen jedna kniha? Jenom jedna? To je velmi těžké rozhodování, alespoň pro mě, protože jsem ten typ, který má vždycky spoustu oblíbených věcí, knih nevyjímaje. Určitě to bude něco z klasiky, ale co vybrat? Dobře, Hrabě Monte Christo od Dumase a proč? Protože je to neuvěřitelný příběh, má v sobě všechno, lásku, pomstu, nenávist, odpuštění, zločin. Nejen, že jsem to četla ale viděla i spoustu různých zpracování a nikdy mě to neomrzelo. Krom toho vám tahle kniha i strašně moc dá... pan Dumas prostě uměl...

    PS: mám sem dát i e-mail? DenisaKwapulinska@seznam.cz =)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, gratuluji k úspěchu, není lehké si s tolika jinými blogy okolo získat nějaké čtenáře. :)
    Do soutěže se ráda zapojím, ale trošku si lámu hlavu nad tím, jak byla myšlena soutěžní otázka. Když čtu komentáře, všichni odpovídají na tu verzi, která mě napadla až jako druhá "Kdyby ti měla do konce života zbýt jen jedna kniha, která by to byla?" Pokud byla otázka myšlena takhle, asi bych si (po šíleně těžkém rozhodování) vybrala Harryho Pottera 5, je to hodně tlustá knížka s příběhem, který mám ráda a nemyslím si, že by mě omrzel. Otázka však mohla být myšlena "Nastala knižní genocida a přežila jen jedna - která si myslíš, že to byla?" Pokud by to mělo být tak, pak by to mohla být Bible - nebo aspoň ta naše. Sice se tváří jako křehoučká knížečka, ale je nezničitelná (ano, několikrát mi spadla, když jsem přerovnávala knihovnu (aby nebyly knížky o různých náboženstvích vedle sebe a netvořilo to napětí), a snesla to asi ze všech knížek nejlíp). Takže tedy tak :D

    OdpovědětVymazat
  6. Za mě by zbyla kniha Sofiin svět. Je to moje oblíbená kniha už šest let a nejspíš bude i nadále. Dodává mi sílu, motivuje mě a navíc se i dozvím něco o dějinách filozofie... a taky se nechám spoutat příběhem.
    ...Ale dlouho bych oplakávala Malého prince :D Proč ne dvě? :D

    adriana.gombalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc gratuluji k prvním blogovým narozeniním a přeji hodně dalších úspěchů, čtenářských objevů a radosti ze psaní :) Do soutěže se nezapojím, protože knížku už doma mám, tak ať udělá radost někomu jinému :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuji :) Před pár dny jsem sdílela novou soutěž, blog je tu už 2 roky :) - http://knihovnauzanet.blogspot.cz/2016/09/druhe-blogove-narozeniny-soutez.html?showComment=1472908973347#c7405839989572257709

      Vymazat