pátek 11. září 2015

Vyhodnocení soutěže!


 Jsem potěšena, že i někdo se zapojil, byť jsem nešikovně podala otázku, ale snad mi prominete, že poslední dobou od začátku září mám frmol - škola, žití v Praze na internátu, seznamování s novými lidmi ve škole a vůbec jsem ráda, když jsem minimálně o víkendu doma… a není vůbec čas na blog! Jsem ráda aspoň za čas číst si... 
 Otázkou jsem myslela z toho i toho, co uvedla jedna milá holčina v komentáři; přežila jen jedna kniha něco jako apokalypsu. Doufám, že si povedu lépe a ráda bych udělala povedenější soutěž s lepší (novější) knihou, jenže je ještě ve hvězdách kdy. Ten čas tak moc letí! Ale konec fňukání. Poctivě jsem si všechny soutěžící napsala na papírky a složené papírky vhodila do takové malé popelničky (Ne, můj sen nebyl stát se popelářem, opravdu ne) a zamíchala... A výherkyní se stává...

Reading With Lucy

Výherkyni gratuluji a opožděně bych ji poprosila, aby mi do komentáře napsala svůj email, abych věděla, kam výhru poslat. J A Vy ostatní nezoufejte, třeba to příště vyjde mně, tak i Vám. 




1 komentář: