pondělí 30. listopadu 2015

Měsíční chvástačka za měsíc listopad 2015

  On už je konec měsíce? Toto letí! Dneska to bude opět rychlý a krátký článek, jelikož mám jen jednu knihu a časopis s povídkou, krása, že? Já vím, je… Tohle bude asi jediný pravidelný článek, když si uvědomím, jak nic nepřidávám na blog, i když bych chtěla. Je to hrozné a mě to mrzí, ale nebudu vám to pořád hrát tu samou písničku o čase, o škole a Praze. Až budu psát a publikovat, tak to prostě bude. Zatím je v nevidění jakýkoliv článek, i když mám rozepsaný jeden… a pár dalších.
 A jaký byl váš měsíc na hojnost knih či nehojnost? U mě je to rozhodně ta nehojnost, ale nestěžuji si. Bez kupování knih se dá taky žít, když mě to nepopadne. I když zrovna nejásám z tolika, co mám, budou přeci jen Vánoce a možná dostanu víc kousků než jak ročně sbírám.


 



 Nejlepší světové čtení jsem získala náhodou. Táta domů nosí občas knihy - vůbec nevím, kam na ně chodí a já se posléze jimi prohrabu, i když to jsou převážně starší tituly, které vůbec neznám. A hele, co jsem objevila. Nejenže je to Nejlepší světové čtení, které už jednou vlastním, ale co mě nejvíc zaujal byl Zápisník jedné lásky od Nicholase Sparkse. Pár knih jsem od něj četla a líbilo se mi to, tak proč nemít nějakou jeho knihu doma i přesto, že je to ve svazku s dalšími třemi? Ačkoliv jsem četla od něj asi jen dvě knihy, tak jsem zvědavá, jaký bude Zápisník, jelikož jsem předem neměla v plánu, že bych četla všechny jeho knihy, to zase ne…










I když to není ve vazbě knihy, musela jsem to mít, i když má první kniha se Sherlockem byla Podpis čtyř a Studie v šarlatové, která mě moc nenadchla. Přestože preferuji Benedicta jako Sherlocka, Robert taky není k zahození.
Díky mami, že jsi u těch časopisů ještě pobyla! A vážně, jinak bych si nevšimla doktora Watsona, jak je zastrčený za dalšími časopisy. Na Skandál v Čechách se upřímně těším - třeba to bude lepší, ale přiznám se, že postavu Irene Adler zrovna moc nemusím. Nejspíš proto, že v seriálu vcelku Sherlocka omámila, i když bych to takhle brát neměla. Seriál přeci zmodernizovali a poupravili, což kniha se váže na období, kdy jezdily drožky a posílali telegramy… 

Žádné komentáře:

Okomentovat