neděle 27. prosince 2015

Měsíční chvástačka za prosinec 2015


  Poslední měsíc v roce byl opravdu bohatý jako roh hojnosti, jelikož jsem nahromadila krásných dvanáct kousků a nějaké ty drobnůstky, bez kterých se knihomol neobejde. K tomu mi náladu zvedly i soutěže, ve kterých jsem vyhrála nějaké ty knihy, což mě snad potěšilo nejvíce, když pominu fakt, že se zúčastňuji v hodně soutěžích a ne vždy tam najdu své jméno. Ale aby toho nebylo málo, tak jsem dostala něco málo k Vánocům od rodičů, od mých spolužaček a i v knihovně, kde jsem měla praxi, což mě velmi překvapilo, ale už se nedivím proč... Já jsem se svými dárky naprosto spokojená, protože jsem ještě dostala polštář s Big Benem, který je naprosto úžasný, ale mohla bych příště poprosit o foťák, protože mi přijde, že moje fotky jsou horší a horší... No, posuďte sami, zda-li mám krásné kousky, bohužel jen bez polštáře. K mé smůle mi i další část knihovny pomalu přetéká a nevidím žádná jiná východiska než nekupovat knihy, nebo z nich stavět něco v pokoji. J
  Pochlubte se mi i vy, co jste dostali od Ježíška!


 Slyšeli jste o soutěži „Ježíšku, přeji si …“ u Knihcentra? Pokud ne, je to škoda, jelikož v té soutěži jste mohli vyhrát tři tituly, které jste si sami vybrali. A toto byla po delší době první výhra, kde jsem spatřila mé jméno, respektive mi přišel email, že mám uhradit objednávku, z čehož jsem měla málem infarkt, jelikož jsem si nic neobjednávala a potom to na mě vybaflo, když jsem si přečetla všechno včetně poznámky, že jsem jeden vítěz z deseti, na které se usmálo štěstí.
 Poslední dopis od tvé lásky jsem vyhrála právě zde jako Chybíš mi. Tuto knihu jsem četla před rokem a na první pohled se zamilovala, jak do obálky, tak i do toho, co ukrývala, protože je to krásný příběh o lásce, neúprosném rozloučení. Jestli čtete i mé recenze, tak jste si mohli povšimnout, že jsem si samotnou Moyesovou chválila, i když se mi Stříbrná zátoka tolik nelíbila jako tahle kniha. Všem, co milují romány o lásce, která není dopřána dvou lidem, rozhodně tuto knihu doporučuji. Jen varování: s sebou mějte vždy minimálně jeden balíček kapesníků!
 Chybíš mi je od H. Cobena, se kterým jsem se také seznámila minulý rok díky knize Šest let, která mě nenechala chladnou. Těším se na další knihu od něj, jelikož mám ráda thrillery/detektivky, co mají hlavu a patu a do poslední strany nevíte, kdo je vinen a komu můžete věřit.

  Nijak jsem se tu zatím nechlubila, ale v létě jsem začala sledovat Sherlocka, seriál od BBC a nejenže mě okouzlilo provedení, ale také Benedikt Cumberbatch, který je skvělý Sherlock Holmes. Samozřejmě mou třetí volbou knihy u soutěže u Knihcentra byl Sherlock - Archiv případů - chtěla jsem tuto knihu a žádná jiná mě nenapadla, co bych si tak moc přála. Kniha je naprosto skvělá, byť jsou to převážně fotografie jednotlivých dílů a poznámek Johna a Sherlocka.
 Jednou se před spolužačkami zmíníte, že jste přečetla knihu v anglickém jazyce a už máte k Vánocům dárek v podobě anglické knihy. Moje milá spolužačka mi dala knihu Torn od Amandy Hocking. Jsem zvědavá, jaké to bude a zda-li knihu zvládnu přečíst celou jako Ugly Love, což jak mi bylo sděleno, není těžká angličtina, a opravdu. Sama mám doma ještě dvě anglické knihy…, takže se jen tážu sama sebe, kdy si na ně udělám čas. 


  Milované Levné knihy, kde jsem ukořistila tyto dvě krásky.
  Crescendo jsem si koupila k dalším dvou dílům, co už mám doma, jelikož mě zaujala anotace této série, ale zase k mé smůle nevím, kdy si to přečtu, však to určitě sami znáte. Kupujete, kupujete a pak nestíháte číst, když vidíte, že číslo nepřečtených knih je trojciferný.
 Cinder mi byla doporučena, i když jsem váhala, jestli opravdu stojí za koupi, třebaže stála kolem 39 Kč, aspoň myslím. Ačkoli je to Popelka robot, jak jsem se dozvěděla, vypadá to zajímavě, i když jsem se k tomu stavěla zprvu skepticky, a všechny knihy série mají tak krásné obálky, že jsem nakonec neodolala a pořídila si ji.



 
Vězněná mě uchvátila svou obálkou, nikoli anotací, když jsem se s ní seznámila poprvé. Nebýt mé další spolužačky, která mi tuto knihu pořídila, neměla bych ji a asi bych ji ani nečetla, jelikož jsem dala hned ruce pryč, když spisovatele spojovali s Kingem, králem hororů. Ale dám ji šanci, třeba mě mile překvapí a já změním názor.
  Final Cut - Vrah z internetu jsem chtěla už od té doby, co vyšla, ale jak to tak bývá, objednala jsem si jinou knihu a na tu jsem zapomněla, dokud jsem jí neuviděla v Levných knihách. To mě celkem překvapilo, jelikož jsem si myslela, že ji tam vůbec neuvidím. Byla jsem za ní ráda a pořídila si ji. Na příběh se neskutečně těším, přestože tam nejspíš hodně půjde o internetových stránkách, přes které by měl vrah komunikovat.



  Nečekané setkání jsem si pořídila v další objednávce, když mi přišel katalog z Knižního klubu. V tomto katalogu bylo tolik knih, co bych si koupila, ale jak mi moje máma neustále připomíná, její konto není bezedné, musela jsem se trošku zmírnit, jelikož jsem nakupovala knížky ještě pro spolužačky a nakonec jsem si vybrala tuto knihu, která je první dílem z trilogie Collide. Ano, opět milostná zápletka, kdy má božský muž, do kterého se bezhlavě zamiluje hlavní hrdinka, stíny v jeho minulosti, o které se nechce s nikým dělit a ona mu chce pomoct, a blabla…, však to taky znáte. Koupila jsem si ji proto že doufám, že i když to zní stejně jako dalších tucet knih, že se bude něčím lišit a že hlavní hrdinka nebude ufňukaná holka bez vnitřní bohyně.
  Všechny malé zázraky jsem dostala k Vánocům od táty s mou pomocí, protože rodiče většinou neví, co bych si tak za knihy přála, ale pšt. Kniha mě okouzlila již na první pohled, ačkoli jsem s touto knihou nepočítala, že jí dostanu. A jak všichni dobře víme, Yoli má vždycky úžasné knihy a tato je už má čtvrtá od nich, třebaže jsem se k nim ještě nedostala, ale už se na všechny tolik těším jako na příběh Finche a Violet.


 Ploučnické květy je kniha z Libereckého kraje a jak to vypovídá, jsem z tohoto kraje. Tuto knihu jsem dostala, když jsem si užívala mou první praxi v knihovně. Knihu jsem dostala od vedoucího, který je spoluautor této knihy. Překvapilo mě to a já ji tedy přijala, i když nevím, jestli ji budu číst, protože tohle není zrovna můj šálek kávy.
  Než řeknu sbohem jsem dostala od mé kamarádky den před Štědrým dnem, bohužel formou balíku, jelikož jsme na sebe neměly čas, abychom se setkaly. A jako u předešlé knihy nevím, zda-li to budu číst kvůli tomu, že to není můj šálek kávy, i když si plánuju přečíst někdy v budoucnu knihu You’re not you, kde je vlastně žena postižena nemocní též a dostane pečovatelku… Uvidíme, ale třeba mé mamce by se příběh líbil.




 
A poslední záložky a přívěsek s reprodrozdem! Záložky jsem převážně dostala, až na záložku s vlajkami, co jsem si objednala v Buxu, když  jsem na ní narazila. Takový tahák pro mě, když občas nevím stát a jeho vlajku, nebo naopak… A repdrozda jsem vyhrála v soutěži u Cinema City z čehož mi málem srdce vylítlo z hrudi někam pryč…, konečně něco víc než jen plakáty s Hunger Games!

4 komentáře:

  1. Moc pěkné kousky :-) Závidím Cinder, tu jsem v LK nestihla... A Všechny malé zázraky taky mám, ale ještě jsem nestihla přečíst...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. :) Pokud bys chtěla, mohla bych ti ji koupit a poslat, pokud o ní hodně stojíš. U nás jí měli požehnaně.

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky! :)
    Sérii Zavržený miluju a nedám na ni dopustit,tak se do ní pusť co nejdřív,vážně stojí za to :)
    Jinak víš že Torn-v česku Rozpolcení je druhý díl série Svět Tryllů? :)
    Doufám,že se ti bude líbit,protože je to moje další srdcová série :)
    Každopádně u mě se nashromáždilo kolem 25 knih + čtečka,takže jsem byla spokojená jak blecha. Cinder a Final Cut jsem si také kupovala v LK a moc se na ně těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Abych pravdu řekla tak jsem neměla ani tušení! Asi bych si toho nikdy nevšimla, i když tu trilogii znám - moc děkuji za informaci! :) Na Zavrženého se velmi těším, ale pořád samé nabídky na půjčování knih a ještě dvě knihovny..., budu ráda, když někdy přečtu ty své knihy. :D
      To Ti věřím. Čtečku jsem dřív chtěla také, ale nějak mě omrzela a už po ní tolik netoužím jako dříve... Doufám, že všech 25 knih byly skvělé kousky! :)

      Vymazat