čtvrtek 31. prosince 2015

Šťastný nový rok 2016

  A uběhl další rok, ve kterém jsem prožívala muka, lásku, smích - všechny možné pocity s tak skvělými knihami, ale i lidmi a i s vámi, mí milí čtenáři. Ráda zavzpomínám na tento rok, jelikož to byl rok nových přátelství, okamžiků, co stály za to a do třetice knih.
  Tentokrát s tu již nebudu dávat předsevzetí, jelikož jedno, co jsem si dala minulý rok, se mi nepodařilo uskutečnit z poloviny. Nu a s tím vším málem, co mám na blogu jsem spokojená, i když bych byla ráda za nějakou vaši reakci, prosím. A co víc? Do nového roku v novém kabátku!
  Tímto bych vám ráda poděkovala za vaši přízeň k mému blogu a popřála do nového roku mnoho úspěchu, lásky, nových přátelství, spoustu knih, co vás chytí za srdce a mnoho radosti, bez které by byl svět ponurý. Šťastný nový rok 2016!

1 komentář: