čtvrtek 31. prosince 2015

Top knihy za rok 2015

 Čas letí a knih přibývá a zase je tu konec roku. I tentokrát jsem si připravila můj list s top knihami v roce 2015 a můžu říct, že nebylo vůbec jednoduché vybrat nejlepší a nejhorší knihy, protože na rozdíl od minulého roku jsem přečetla jen 53 knih, stran celkově 16 488, což není až tak špatné. Není to sice tak hrozné číslo, ale nepředstavovala jsem si můj rok, že si budu jen číst a číst a ono ejhle. Ano, četla jsem si, avšak v takové míře, jak jsem si myslela, jsem nečetla.
  Rok 2015 jsem začínala knihou, která mě neuvěřitelně zklamala a rok končím s knihou, jež mě už po pár stranách dokázala rozesmát a která se vetřela do mého srdce. Co víc si přát, že? Možná jen začátek s lepší knihou…
  Můj názor na knihy v tomto článku je zcela osobní, aby se někdo necítil uražen, že jsem třeba jeho oblíbenou knihu zařadila jako tu nejhorší, to ne. Prostě jsem to tak cítila, když jsem ty knihy, co se dostaly do toho seznamu, četla.

                               Nejlepší obálka:      Nejhorší obálka:                Nejlepší povinná č.:     Nejhorší povinná č.:                                     

   Sympatický hrdina:  Hrdina na zabití:           Sympatická hrdinka: Hrdinka na zabití:
              

                            Nejlepší detektivka:  Nejhorší detektivka:  Nejlepší thriller:     Nejhorší thriller:                                             

    Nejlepší román:      Nejhorší román:              Nejlepší fantasy:      Nejhorší fantasy:
                 

               Nejlepší objev:          Nejhorší objev:                Nejlepší kniha roku: Nejhorší kniha roku:
                

Žádné komentáře:

Okomentovat