neděle 31. ledna 2016

Měsíční chvástačka za měsíc leden 2016


  A je to tu! První chvástačka v roce 2016! Ten čas tak moc rychle letí, až se divím, že vůbec mám čas na čtení, kterého si dosyta užívám… Tento měsíc se mi nakupilo pět krásný knih a jako dárek jsem dostala i nějaké záložky ze zahraničí - co víc si přát, že? Možná více času, ale ten se bohužel nikde nedá koupit...
  A jaký jste měli vy začátek nového roku? Já si osobně myslím, že můj nový rok začal pozitivně. J

  Nejlepší věc, která se mi nikdy nestala jsem měla teoreticky už v prosinci - výhra z aukce na Klubu knihomolů, ale vůbec mi nevadí, že mi přišla až začátkem ledna, stejně by mi to nepřišlo o svátcích. Kniha mě okouzlila svou anotací a neskutečně se těším až se do ní začtu - jako do zbytku svých knih - jelikož to vypadá na pořádnou jízdu, co se týká v okruhu románů. Přestože jsem nečetla třeba Deník Bridget Jonesové, ke kterému je tato kniha přirovnávána, doufám, že mě to nijak nezklame, protože do Bridget Jonesové se nechystám ani zdaleka.
  Tentokrát to bude jinak se mi poštěstilo vyhrát na stránkách o knihách od Alexandry Potter. Od této spisovatelky už mám hodně knih přečtených, takže vím, co od ní očekávat - hrdinku, co chce svého prince, ale stále se jí ho nedaří najít… Je to oddychový román, tak je určitě se na co těšit. Mimoto jsem k tomu dostala krásně ladící záložku s ostatními knihami od spisovatelky. 


  Alchymie věčnosti a Nejistý zítřek jsem taktéž ukořistila v Levných knihách, kde mají opravdu poslední dobou dobré kousky, i když po nedávném zkoumání výprodeje na Buxu si říkám, co se to stalo, když jsem tam objevila knihu za 9 Kč. Tuto duologii už mám na seznamu to-read  pěkně dlouhou dobu a konečně ji mám aspoň doma. Nápad vypadá dobře - žít věčně, jen s jiným tělem - kdo by si to nepřál, ale za jakou cenu, že?





  

  Knihu Dívka z 6E jsem musela mít, když jsem jí uviděla v Levných knihách. Jak to tam se mnou bývá, tak se zakoukám do nějaké knihy, co vyšla a potom na ní nějak zapomenu a milý osud mi ji potom vždy nějak strčí do cesty - podobně tomu bylo s Final Cut - Vrah z internetu. Anotace slibuje erotický thriller, tak doufám, že to nejsou jen pouhá slova a opravdu tomu tak bude, jelikož mě většinou potom knihy zklamou jen z toho důvodu, že se to vůbec nepodobá thrilleru.













  A poslední drobnůstky - záložky s naprosto kouzelným magnetem s potiskem Eiffelové věže. Byla jsem mile překvapena, když jsem je dostala a jsem za ně neskutečně vděčná, protože záložek prostě není nikdy dost. 

5 komentářů:

  1. Některé kousky znám od vidění, ale jinak mi nic neříkají. Tolik knížek a já nemám šanci jich přečíst tolik, kolik bych chtěla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně. Někdy, když brouzdám mezi knihami na internetu nebo vidím svou knihovnu, tak začnu být panická, že tolik jich nestihnu přečíst. :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné přírůstky! :)
    I když jsem tento měsíc byla v LK už dvakrát,tak se tam prostě musím vrátit pro tu Alchimii věčnosti a Nejistý zítřek.Vždy to tak je,že si nějaké knihy vyhlédnu,nekoupím si je a nakonec se pro ně musím vracet :-D
    Nejlepší věc,která se mi nikdy nestala-také se pořád po ní pokukuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chtěla ještě v LK pořídit BZRK, ale vůbec jsem to tam neviděla, takže až budu mít čas, tak se tam budu zase muset kouknout. :D Ale vždycky si vybereš něco jiného místo nich, že? :D

      Vymazat
  3. Alchymii věčnosti jsem před chvílí dočetla a kniha se mi moc líbila :). Je to velmi zajímavé téma, ale ještě že mám doma hned druhý díl, protože první je utnutý v tom nejnapínavějším momentě :D

    OdpovědětVymazat