čtvrtek 31. března 2016

Měsíční chvástačka za měsíc březen 2016


  Měsíc utekl příliš rychle, což jsem ani nepostřehla, než jsem se podívala do kalendáře a na skromnou hromádku knih, co jsem nastřádala za březen. Přesně čtyři knížky a nějaké drobnůstky. Celkem mě to překvapuje, jelikož já osobně nepomyslela na to, skočit do knihkupectví a nějakou si byť koupit, když pominu paradox, že mám brigádu v knihkupectví a skoro dennodenně jsem obklopená tucty knihami. Ano, jistěže jsem si už dělala seznam, co si chci přečíst a koupit, ale to bych musela mít bohatší výplatu a navíc bych přišla potom už o veškerý můj volný čas, který věnuji studiu, nebo knihám. A jestliže byste mě znali lépe, tak byste věděli, že já se ve škole prostě nechci zhoršit, když už studuji něco, co mě baví a nějaké ty oběti, jak se říká, přinášet musím, nechci však aby se mi to odráželo na mém průměru.
  Konec tlachání, pojďme na mé knihy!


  Pravda a jiné lži jsem si kupovala z různých důvodů - jeden důvod se týkal mého členství v Knižním klubu a v katalogu bylo tentokrát tolik knih, co bych si koupila! Ale jak moje mamka říká, peníze netiskne. Škoda, kdyby tiskla, tak by to bylo určitě super. A druhý důvod byl, že na tuhle knihu jsem narazila taky v katalogu a opravdu mě zaujala a vypadá to na dobrý bestseller svým způsobem. Ráda bych se do ní, co nejdřív pustila, poněvadž mě opravdu moc láká, ale můj systém čtení knih je na přeskáčku; jednou román, podruhé detektivka a tak dále… Ale teď momentálně čtu taktéž bestseller a jde tam o rukopis od Anonyma, takže nechci zase hned dvě podobné věci číst po sobě. Ke knize jsem měla mimochodem záložku, která mi momentálně ladí s knihou, co čtu - nic lepšího si přát snad ani nejde.
  Římští císařové jsem ulovila v bazaru v knihovně za čtyři koruny. Když už bereme teda ten Řím, tak by se mi to mohlo hodit. I já sama byla překvapená, když jsem si ji nakonec odnesla. Je pravda, že starověk mě nějak moc nebavil, ale Řím mi přišel zajímavý, ať už gladiátorskými zápasy, Koloseem, nebo císaři. Jen doufám, že mě to bude bavit a neztratím se ve všech těch letopočtech v knize.

  Odvrácená tvář lásky jsem už četla v angličtině, opět díky SnowFairy, a neuvěřitelně se mi líbil příběh Milese a Tate, že jsem chtěla mít doma i českou verzi a porovnat můj překlad s jiným - jak tak koukám, tak jsem tak daleko nebyla. Mamka mi říkala, že dvě stejné knihy mít nepotřebuju, tak jsem zkusila štěstí v soutěži u Yoli, když slavili druhý rok od založení. Jen tak dál, tohle nakladatelství je opravdu skvělé… Byla jsem moc nadšená, když jsem našla email od nich, že jsem vyhrála balíček. Nevím z čeho mám větší radost, jestli z Ugly Love nebo Will Graysona, Will Graysona. Vím, že se už nemůžu dočkat, až se do těch krásek pustím.
Je to tady. Je doma kráska moje. Knihu
  Will Grayson, Will Grayson, další kniha od Johna Greena a Davida Levithana, který má tak dobré knihy! Naposledy jsem od něj četla Líbali jsme se a byla jsem nadmíru spokojená. Do této knihy se plánuji pustit, co nejdřív, už kvůli recenzi pro Yoli, když je to recenzní výtisk. A jelikož mám skluz v knihách od Johna Greena, tak hezky zase aspoň pomaličku od něj, tak napůl, přečtu nějakou. Jsem zvědavá, jak dopadla kniha  v podání dvou velice dobrých spisovatelů.

  A ve výherním balíčku od Yoli jsem ještě našla notýsek Na křídlech příběhů, který je senzační, ale pro mě škoda do toho psát… Nehledě říkat, že tužku je také škoda používat. Jako další jsem tam měla, tuším, látkové záložky zase s jejich typickým motýlem, neskutečně kouzelné! Těším se až je začnu používat a všichni mi je budou závidět. A o čem jsem nevěděla, byla podepsaná kartička od spisovatele Anders de la Motte. Tady mi někdo četl myšlenky? Jeho knihy si plánuji strašně dlouhou dobu přečíst, ale jak píšu skoro v každé chvástačce - knih je spoustu a času je málo.

1 komentář:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Všechny knihy co tu máš bych si chtěla také pořídit (krom teda těch císařů :-D).
    Přeji krásní čtení! :)

    OdpovědětVymazat