středa 2. března 2016

Měsíční chvástačka za měsíc únor 2016


  Člověk si užívá prázdniny a vůbec ho nenapadne, že  únor má jen devětadvacet dní a až zasněženého prvního března si uvědomí, že chybí chvástačka, když už nic jiného. Pro někoho to nemusí být nějaký velký problém dát chvástačku o pár dní později, ale já to mám ráda každý poslední den v měsíci a tohle je už vlastně podruhé, kdy dávám chvástačku za jiný měsíc do jiného měsíce… Vy mě za to neukamenujete, ale já sebe nejspíš ano. A kdyby ne za to, tak za kvalitu fotek, ale můj mobil už není nejmladší.
  Nakonec se mi za únor shromáždily čtyři krásky, které jsem objevila v Levných knihách – nečekaně zrovna tam. A abych pravdu řekla, tak jsem byla překvapená, že takové tři knihy se objevily zrovna tam, jelikož si myslím, že jsou dobré, aby dělaly ještě okrasu někde jinde než v Levných knihách... Jaké to tedy byly knihy?


  Krásná katastrofa a Učiněná katastrofa - knihy, které jsem za ty peníze musela mít, když jsem je tam viděla. Na tuhle trilogii jsem už dřív pokukovala, ale nenapadlo mě si ji pořídit, už jen z toho důvodu, že by se našly jiné knihy, jež bych urgentně potřebovala a chtěla. Jako obvykle se na jakoukoli zakoupenou knihu těším a ani tyto krásky nejsou mimo, jen by to chtělo více času na čtení… Myslím si, ale že čtení mi bude ulehčovat i fakt, že knihy mají na můj vkus vcelku velká písmena, což mi nijak nevadí - pořád lepší než mžourat na ty malilinkaté písmenka v jiných knihách. Četli jste? Máte nějaký názor na příběh Abby a Trevise?




  Nádherná svatba je závěrečný díl od dvou katastrof a už název velmi napovídá, co se tam bude dít: svatba. Mezi kým je asi taky jasné. Jenom si přečíst předchozí díly a můžeme slavit s nimi.
 Překvapilo mě ale, že předchozí díly jsou poměrně tlusté knihy na rozdíl od této novelky, neboť když vidím trilogii většinou s tří set stránkovou knihou, tak si nějak podvědomě domyslím, že ostatní díly budou mít taky tolik stran, ale to nevadí, aspoň ji budu mít raz dva přečtenou.
  BZRK - Reloaded bohužel druhý díl… Už když vyšel první díl, kniha mě lákala, ale z koupi opět sešlo a až po pár letech jsem narazila v obchodě Levných knih na druhý díl, který jsem si skoro bezmyšlenkovitě koupila. Levné knihy mám ráda, ale občas nechápu jejich koupi knih – často jsem u nich objevila zajímavé kousky, ale po přečtení anotace zjistím, že je to xx díl z nějaké série, to už si raději vypůjčím v knihovně, než investovat peníze třeba do série o dvaceti knihách. Jen doufám, že v blízké době budou mít i první díl BZRK, abych se mohla pustit do druhého.

4 komentáře:

  1. Nějak ti ty knihy pěkně barevně ladí :-D To byl záměr? :-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si všimla, až kdy jsem brečela nad kvalitou, ale záměr to nebyl :D

      Vymazat
  2. Nádhernou svatbu jsem si také kupovala :)
    Červený vrch od autorky doma mám-přečtený a byl skvělý :)
    Koupila bych si také sérii s Krásnou katastrofou,ale u nás ji neměli :(

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké přírůstky do knihovny! Souhlasím s nelogičností sérií v LK, ale na druhou stranu oni skupují levně to, co jinde leží na skladě. Když mají vyhlídku, že na tom třeba něco vydělají, tak vůbec neřeší, kolik dílů do série jim chybí, popřípadě, že bez prvního dílu jsou ty knihy skoro neprodejné...
    fiamorisrunning.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat