sobota 30. dubna 2016

Měsíční chvástačka za měsíc duben 2016

  Co se to se mnou jenom děje? Otázka, kterou si neustále pokládám, když se ohlédnu přes rameno a zadívám se, co jsem si pořídila v dubnu za knihy, respektive za knihu. Můj úlovek za celých třicet dní je jen jedna kniha. Zvláštní, že? Taky si říkám. Je pozoruhodné, že nemám tak velkou potřebu jít a koupit si knihu, ale když se podívám, jak dlouho jsem byla nerozhodná při koupi mé jedné jediné knížečky do mé sbírky není se čemu divit. Doufám, že se to snad nějak zlepší, přestože moje knihovna je jako knihkupectví. Nevím po čem dříve sáhnout a bohužel je vidět ten rozdíl mezi přečtenými a nepřečtenými knihami, ale pomalinku se posouvám a čtu ty své miláčky, byť v menším počtu než knihy z knihovny.
 Doufám, že si užíváte čarodějnice a měli jste bohatší měsíc než já.



  Hra s láskou jsem si koupila na doporučení mé spolužačky, která takové příběhy má ráda a já taky. Řekla jsem si proč ne, třeba to bude zajímavé, i když námětem - sousedé mi to připomnělo Nabíječe a Růžovou košilku. Sice mi to připomnělo jejich společnou zeď, ale rozhodně to není to samé. Jason a Hayley mi přijdou občas, no velmi často jako puberťáci, někdy až přes čáru, ale rozhodně je to vtipné a krátké. Kniha na zkrácení dlouhé chvíle, poněvadž je velmi krátká a musím říct, že nejednou se zasmějete.

Žádné komentáře:

Okomentovat