úterý 31. května 2016

Měsíční chvástačka za měsíc květen 2016


  Popustila jsem svou uzdu a rozšoupla se o pár knih na rozdíl od dubna, kdy jsem si koupila jen jednu knihu. Rozhodně je znát, že byl veletrh Svět knihy, kde jsem si většinu knih nakoupila, no dobře, skoro všechny. K tomu jsem si nabrala i pořádnou hrst záložek, ty však uvidíte až ve článku věnovaný Světu knihy a kampani ReadNordic. Mám z nich radost, protože jsem už stihla některé přečíst a rozhodně stály za ty peníze, co jsem za ně dala. A nečekaně mi zase ladí do jedné barvy, která se zde neustále opakuje, co se týká ve chvástačkách - černá, což si uvědomím většinou až když stahuju fotky a upravuji je, aby byly aspoň trochu k světu, když můj mobil pomalu jde do kytek... Rozhodně bych si jich nakoupila více za tak skvělé ceny, ale brala jsem i svým dvěma kamarádkám, které můžete znát z blogů Knižní louka - Adél a z Nickyho knižního koutku - SnowFairy, tak doufám, že knihami byly stejně spokojené jako já se svými přírůstky a že se příští rok už konečně i jim poštěstí a dostanou se na Svět knihy. Ale pojďme na mé knihy trochu blíž!
  A jaké knihy jste si pořídili Vy? Byli jste na Světě knihy?
  
 Hledání vytouženého dne byla kniha mezi knihami, mezi kterými jsem se nemohla rozhodnout, jakou pořídit. Být bohatší o pár tisíc, tak beru všechny, ale nakonec jsem se rozhodla pro tuto a nemůžu toho litovat, jelikož tuhle knihu jsem už četla a rozhodně mohu jen doporučit. Od první stránky až po poslední se mi strašně moc líbila - nechyběl humor, erotika, romantika... krásný román, ačkoli mě občas štvalo, jak se chovali, respektive jak se nechovali hlavní postavy vůči sobě, když bylo na míle jasné, že prostě tvoří dokonalou dvojici, nehledě na své ideály o vytouženém partnerovi. Za všemi deseti si kupuji volné pokračování, tentokrát však o její přítelkyni, která svého pana dokonalého také hledá...
   Knihu Švadlena jsem vůbec neměla v plánu číst či snad si ji kupovat, ale i tu jsem si nakonec přečetla a bohužel u mě tolik nezabodovala, jak jsem si myslela. A mezi těmihle knihami byla jedna z mála, jež jsem si nekoupila na veletrhu, avšak jsem ji dostala na exkurzi v tiskárně. Exkurze mě vážně bavila, nejen kvůli tomu, že jsem nakonec dostali nějakou knihu, ale i tím, jak to tam chodí, jelikož mi to přišlo vše zajímavé - jak se tvoří kniha, než dojde na pulty v knihkupectvích, časopisy... Nehledě říkat, že náš průvodce mluvil tak poutavě, že tahle exkurze byla jedna z nejlepších.

  Knihy od spisovatelky píšící pod pseudonymem Sherrilyn Kenyon jsem měla vyhlídnuté už v Levných knihách, ale nějaký hlásek ve mně byl neustále na pochybách, že to bude nějaká patlanina. Chyba. Milenec snů jsem si pořídila ve výprodeji na Světě knihy za 19 Kč a jsem ráda, že aspoň jednu knihu jsem si tam od ní koupila, jelikož jsem ji přečetla téměř bez dechu. Příběh byl poutavý, okořeněný erotikou a řeckou mytologií. Tak jsem si nedávno znovu skočila do Levných knih a odnesla si aspoň Noční rozkoše a poslední díl zatím nechala být. Druhou knihu jsem ještě nečetla, ale už teď vím, že je na co se těšit a že mě určitě nezklame, když první díl byl vskutku skvělý... Jen nepochopím přemýšlení o cenách v Levných knihách. První dva díly stojí stejně a poslední díl je o 10 Kč dražší, jako jestli tím vydělají nějaké extra peníze, no nevím nevím.


  Angelopolis jsem tam taky nemohla nechat ležet, poněvadž i po téhle knize jsem už několikrát pokukovala a nakonec si ji odnesla s Milencem snů, za krásným 20 Kč. A to jsem se i zde vcelku mírnila, když se srovnám se svou spolužačkou, která si z výprodeje u Knižního klubu odnesla mnohonásobně víc knih za malou cenu. Jen už sehnat první díl a hurá do čtení!
  Kdo chodí pozdě, sám sobě škodí. Prostě si několikrát projdete nějaké stánky a narazíte na několik knih za 20 Kč z nějaké fantasy série a nekoupíte je a potom, když už tam je první díl, tak ostatní už nejsou. Tohle se mi stalo, když jsem si na stánku Fantom Print koupila Smrtící duchové, ale tak příště se mi třeba poštěstí jako na skupinu Assasinů, jež jsem tam potkala - vážně byli skvělí. Tahle kniha a ostatní mi lehce připomněly sérii Noční lovci, kterou doteď miluji, ačkoliv jsem už dávno všechny přeložené knihy od autorky přečetla. Jsem zvědavá, jaké to bude a jestli bude hlavní postava stejně ostřílená jako Cat, bonus by byl samozřejmě nějaký hezký, žhavý společník.





  A to nejlepší na konec! Pamatuji si vás všechny jsem si koupila už z toho důvodu, že na Světě knih byla i Yrsa Sigurdardóttir, islandská královna krimi. A jelikož její knihy jsem četla především půjčované z knihovny, tak jsem si nemohla ujít tu příležitost a koupila si knihu, která nenavazuje na právničku Tóru, aby mi ji podepsala. Skvělý pocit vlastnit knihu s autogramem a jež je úplně má první! Těším se na mrazivý příběh, který si pro nás Yrsa připravila... Ano, neodolala jsem a nechala si i podepsat pohled islandsky, ale co. Vždyť nepotkávám běžně autory, tak jsem toho musela využít!






4 komentáře:

  1. Krásné přírůstky! :)
    Pamatuji si vás všechny mě neskutečně moc láká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky a jsem strašně moc zvědavá, jaké to bude bez Tóry a Mathiase. :D Děkuji :)

      Vymazat
  2. Pamatuji si vás všechny se mi moc líbila :) A na Švadlenu mám také zálusk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad mě kniha od Yrsy nezklame, i když o tom vcelku pochybuji. :)

      Vymazat