sobota 11. června 2016

Vraždy, vraždy a vraždy aneb Co bych Vám ráda doporučila?


  A na začátek jsem si zvolila detektivky a thrillery, což mi přijde na začátek jako dobrý kandidát, když vezmu v potah, že mi přijde, že jsou čtenější větším obecenstvem než romány - hlavně v mém okolí. A jaké mrazící detektivky, po případně thrillery bych vám doporučila? K některým knihám vám přiložím i odkaz k recenzi, jestliže by vás kniha zaujala... A rozhodně vám budu vděčná za jakoukoliv zpětnou vazbu, zda-li se vyplatí takové články dělat.
Delší dobou mi v hlavě leží nápady, které bych ráda uskutečnila na blogu, ale až teď se mi poštěstilo s časem, abych aspoň jeden nápad uvedla do dění. A o co jde? Rozhodla jsem se přidávat články na knihy určitého žánru, které bych vám ráda doporučila. Takový opozit vůči článku o knihách, které jsem nemohla doporučit a které se mi ani nelíbily a dalo by se říct, že to lehce navazuje na Nářky nad trochou lásky, kde jsem zase pro změnu popisovala knihy, u nichž byly kapesníky nutností. Ráda bych však tyto články rozšiřovala, nebo-li vždy by bylo několik těchto článků na jeden žánr, dokud bude co doporučovat.

A co si dle mě musíte určitě přečíst?

                                           

Nehoda - I když neoplývá vysokým hodnocením, tak se nenechte zmást. Kniha se četla jedním dechem až jste ke konci jen lapali po dechu, kolik zvratů, odhalení a rozsudků přicházelo. Jen mě mrzelo, že celá kniha nebyla tvořena více kousky z díla, jenž jedna postava napsala a jímž rozpoutala boj o holý život. Rozhodně ale i tak doporučuji, jen si dejte pozor, abyste neskončili jako postavy v knize.

Box 21 - Ve švédské literatuře se dokáže najít ledacos, ale tohle? Přestože mi trochu v knize něco chybělo, tak mohu říct, že byla vážně dobrá, ačkoliv tam nebylo tolik akčních momentek. Celý příběh se nese v duchu obchodování s bílým masem a studu. Přiučíte se i pár slovíček v azbuce... Ale konec za to rozhodně stojí.

Nikdy nevíš - Asi bych sama na knihu nepřišla, kdyby mi máma nezavolala a nevyjmenovávala mi knihy, když byla v knihovně... Jak by bylo vám, kdybyste zjistili, že vaše matka jako jediná přežila útok sériového vraha? Nu, zrovna dvakrát asi nejlépe ne, a už vůbec ne skvěle, když si dáte dvě a dvě dohromady a zjistíte, že váš otec byl vrah. Tady jen čtete a čtete, dokud nezjistíte jak celá věc - hledání jejích rodičů - skutečně dopadne. O mrazení v zádech není nouze.

Společenství stínů - Zhrzená žena se nemůže přenést přes smrt svého muže. Myslíte si, že celá kniha bude o tom, jak bude fňukat? Omyl! Akce, akce a akce! Jednou jste v Las Vegas, podruhé v Londýně a jde vám o život a vy až teď zjišťujete, že váš muž nebyl tím, kým jste si po celou dobu mysleli...

                                            

Šest let -  Moje první kniha od Cobena a nelituji, i když jsem zírala, co se mohlo přihodit pouhému profesorovi, který nedokázal zapomenout na svou lásku. Jednou si jede takhle kondolovat a jeho život se obrátí vzhůru nohama. Žena není jeho Natalie, ale úplně cizí žena. Pátrá po své lásce, až zjišťuje věci, které by ho nenapadly ani ve snu. Je Natalie ta žena, s níž se seznámil a zamiloval opravdivá? Šest let byla pořádná jízda. Vřele doporučuji.

Slepý instinkt - Perverzní a výčitky nemající pachatel. Komisařka, která se snaží najít jeho a malou unesenou dívenku. Slepou dívenku. Kdo vyhraje závod s časem a stane se vítězem? Skvělá stopa už při první možnosti, bude to ale tak lehké, jak se zdálo, anebo pachatel bude mazanější a mít v rukávu víc es než sama komisařka? Aneb cituji mojí mámu: „Co to proboha čteš?"

Zmizelá - Tuto knihu nemusím snad ani představovat. Pokud jste o ní ale neslyšeli, rozhodně jste museli slyšet o její filmové adaptaci. Já se přiznám, že knihu jsem četla ještě před tím, než přišel film a s ním ještě větší populace, za což jsem ráda, jelikož potom bych se nedostala k četbě... Komu máme věřit? Křehké, nevinné Amy nebo jejímu manželu záletníkovi Nickovi? Je vůbec někdo bez viny? I přes délku knihy čtení za to stojí, protože kdo by nechtěl vědět, jak tomu doopravdy bylo?

Temné kouty - Další dílo z pera Flynnové, jenž taky nemusím představovat, vezmu-li v potaz, že i toto bylo zfilmované. Hlavní hrdinka těží peníze z její bolestné minulosti, jenže co když někdo chce očistit jejího bratra? Pouť do minulosti nenese nic dobrého - co když opravdu bylo vše jinak než si jako sedmiletá holčička myslela a viděla?

                                        Thriller – Motýlí křídla  Bludná sdělení  

Rváč - Už je to nějaký pátek, abych byla přesná tak tři roky, co jsem knihu četla, ale pamatuji si, že se mi líbila, i když teď mi přijde jako pouhý průměr - možná se bude líbit i vám, pokud dáte na mě v minulosti... Otec hlavní postavy je zavražděn. Policie si myslí, že za vraždu je odpovědný Finn - dyslektik s rejstříkem. Finn se s tím nechce smířit a pátrá po vrahovi na vlastní pěst..., tušil by ale na začátku své cesty, že se dostane až k hlavě londýnského podsvětí?

Dvojí tvář - Tahle kniha řadící se mezi detektivky pro mládež mi přišla díky své délce oddechovější než jiné detektivky, ale i tahle kniha měla zajímavou zápletku. Jedna z mála knih z této edice, která se mi líbila nejvíce, přestože se většinou dá předvídat děj, jak to bylo, když se tam zapletl mladík s nímž měla co do činění mrtvá dívka.

Motýlí křídla - Mám podobný názor jako na Dvojí tvář. Detektivka pro mládež, jež je oddychovější a předvídatelná. Opět podobný námět - hlavní hrdinka má oči jen pro tajemného kluka, s nímž její sestra měla také co do činění a taktéž zemřela... Jak to asi dopadne, že? Zařadila jsem ji sem kvůli tomu, že je odlehčenější než pořádné detektivky a dá se číst, ale tak před dvěma lety se mi líbilo hodně knih, to nezapřu.

Bludná sdělení - Jeden sloupkař, který si nadělal více nepřátel než bylo možné, je po smrti. Jak teď najít
vraha mezi všemi lidmi, jenž urazil? Zdá se to být jasné, když se však jedna žena zamotá do svých lží, případ se stává Rubikovou kostkou a musí se vším ven. I se svým tajemstvím... Líbilo se mi to i přes chybějící dílek do skládačky, jenž by knihu vynesl ještě výš a můžu doporučit, jestliže toužíte sdílet tajemství...


2 komentáře:

  1. QUANTUM BINARY SIGNALS

    Professional trading signals delivered to your cell phone daily.

    Follow our signals NOW and gain up to 270% per day.

    OdpovědětVymazat
  2. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Kolektivní rozum - Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší pravděpodobnost ziskovosti

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat