pátek 1. července 2016

Měsíční chvástačka za měsíc červen 2016


  A prázdniny jsou tu. Nečekaně jsem se opozdila s chvástačkou - jak jistě víte přidávám ji každý poslední den v měsíci, ale včera se mi to jaksi nepovedlo, no nevadí. Za červen se mi nakupily jen čtyři knihy a nějaké drobnosti k tomu. Tři knihy jsem dostala a jednu si koupila... Myslela jsem si, že zabrouzdím opět do Levných knih, ale co se nestalo. Přijela jsem domů z Prahy a Levné knihy zrovna ten den byly zavřené. Škoda.
  Červen přinesl nové poznatky, zážitky i velká rozhodnutí v mém životě, ale nebojte se, žádné se závratně netýkají mého blogu, aspoň prozatím. Co ještě říct? Doufám, že jste spokojení ve svým vysvědčením a naplno si užijete dva měsíce volna. Krásné prázdniny!


  Vzpomínky na jedno dobrodružství od Fulghuma jsem vyhrála, dostala ve škole, když k nám přišli lidé z Kosmasu, aby si s námi popovídali, jak o jejich distribuci, tak i o Argu, se kterým spolupracuje. Aniž jsme řekli švec, tak nám byla nabízena spolupráce, respektive brigáda v Kosmasu, čehož jsem samozřejmě využila - zkusím si nové věci a třeba mě to bude bavit. Je to ale pořád ve hvězdách... Ale zpátky ke knize. Vůbec jsem neměla o této knize ponětí - vyhledávám jiný žánr, i tak mě ale vcelku zaujala, hlavně svými krátkými odstavci i ilustracemi.
Řeky Londýna jsem taktéž vyhrála, když jsme se školou byla na exkurzi v nakladatelství Argo, kde se nás ujal velmi sympatický muž, který musí dělat, že společnost lidí mu vůbec nevadí. Na tuhle knihu jsem byla zvědavá, ačkoliv jsem jako takového Harryho Pottera nikdy nečetla a nejspíš asi ani nebudu. Navíc to má takové vtipné obálky, tak to třeba bude stát za to.

  Aeneis od Mara jsem dostala za vyznamenání ve škole, vlastně teoreticky jsme si mohli vybrat, ale ani ostatní knihy mě natolik nezaujaly, až jsem skončila u Mara. Nebýt světové literatury, tápu, co je to, ale díky ní vím, že to bylo stvořeno na popud císaře, respektive hrdina, který svými hrdinskými činy měl být vzorem pro upadající Římany. Dokázala jsem už přečíst i římského básníka Ovidia, tak snad zvládnu i Mara, který je taktéž psaný ve verších...
 Láska z Paříže jsem si nemohla nechat ujít, když měla spisovatelka navíc v Česku autogramiádu. Anotace mě natolik nalákala, že jsem si ji musela koupit, i když od Potter mám jen tři knihy doma a většinu jen popůjčované z knihoven. Její příběhy jen dokazují, že se dá pořád věřit v lásku na první pohled, spřízněné duše...


  Záložku Café Amandine jsem získala koupí knihy Láska z Paříže, což je jen super, jelikož záložek není nikdy dost.
  Lístek na Titanic jsem jako ostatní dostávala na výstavě Titanicu, která byla vážně dobrá, jen škoda, že toho bylo vcelku málo, než jsem si myslela. Ale nejlepší věc byly tyhle lístky, s nímž jsme potom zjišťovali, jestli pasažéři přežili, nebo ne. Můj přežil!
  Autogram od Victorie Neumann jsem dostala tedy dodatečně, protože okolo mě, tucty kilometrů prošlo, že je nějaká možnost je získat, ale Victorie je neskutečně milý člověk, že mi zajistila, abych dostala i já, čímž tedy ještě děkuji její kamarádce. Není to známá spisovatelka, jestliže ale sledujete můj blog déle, tak jste si mohli všimnout, že s ní byl rozhovor... Můžete ji znát z Wattpadu, kam svoje povídky publikuje.
  A poslední - placka a tužka od Kosmase jako kniha od spisovatele Roberta Fulghuma. Placky jsme dostávali všichni a tužku jen někteří, ale i tak je hezké, že si vzpomněli na skoro třicet studentů v jedné třídě. Já jsem spokojená.

1 komentář:

  1. Moc hezké přírůstky, já sama pokukuji po Lásce z Paříže, připadá mi to jako fajn letní čtení... Ale přeci jen mě autorka v minulosti příliš neoslovila, tak váhám. Přeji příjemné čtení a hezké letní dny :)

    OdpovědětVymazat