neděle 31. července 2016

Měsíční chvástačka za měsíc červenec 2016


  Po dlouhé době vysněné prázdniny! Jenže půlka taky už fuč, s čímž přináším můj verdikt knih, které jsem si pořídila a musím říct, že je to bídné číslo - jen dvě knihy. Čemuž se ani nedivím, jelikož předevčírem jsem byla v knihkupectví a prostě jsem si nedokázala vybrat. Určitě dobrou půl hodinu jsem bloumala nad knihami, kterou z nich popadnout a odnést si ji vítězně domů. Navíc jsem byla dva týdny v zahraničí, což jsem si náramně užila a také si odnesla několik suvenýrů jako správný turista a mohu říci, že nizozemská knihkupectví se mi líbila více než naše. Bezpochyby bych raději pracovala tam než tady, když jsem to tam viděla..., ale zpátky ke chvástačce. Tento měsíc jsem si nepořídila jen dvě knihy, ale i drobnůstky pro knihomoly, z nichž  jsem nadšená. A co jsem tedy za tento měsíc nashromáždila?

   V tomto měsíci jsem si jako první knihu koupila After You od známé spisovatelky Jojo Moyes v Nizozemsku, když jsme byly v přestavěném kostele na knihkupectví. Jelikož jsem nenašla žádné knihy od jiných autorek, tak jsem nakonec sáhla po této a nelituji toho, ačkoliv jsem se zatím moc daleko nedostala kvůli času. Kdo by tušil, že lačně budu číst knihy v angličtině, že?
 Kniha se odvíjí po Než jsem tě poznala, Lousin život po životě s Willem, a ačkoliv jsem teprve jen na pár stránkách, tak jsem se už musela smát a nevěřícně kroutit hlavou, co se Louise přihodilo, jenže i srdce nebylo vynechané a to tedy brzy.
  Nevím, jak je to možné, ale poslední dobou ani moc knihy od Moyes nevyhledávám, jelikož mi přijde, že jsou to většinou příběhy, které mě až tak nenadchnou (aspoň si to myslím), tak snad mě After You nezklame a snad si ji přečtu do té doby, než bude český překlad.







 
  Knižní klub nepočká a nepočká, jinak by mi asi přišla opět kniha, o kterou bych neměla sebemenší zájem. Z toho jsem měla až dilema v knihkupectví, jelikož jsem nevěděla, jakou knihu si odnést - brala bych tak deset, možná dvacet, ale to už bych vážně neměla v knihovně místo a moje kreditka by nejspíš byla na nule. Nakonec mi padla do oka kniha Přítelkyně smrti, když už jsem si kráčela s jinou knihou k pokladně - to jsem vzala rychle zpátečku.
  Jsem na ní zvědavá už jen z toho důvodu, že autor snad pracoval v krematoriu, nebo pobýval? Doufám, že Přítelkyně smrti si zaslouží oprávněně placku bestseller až se na ní pustím. Navíc už jsem vcelku dlouho nečetla thriller a to dobrý thriller. Jen se modlím, abych zase s mými očekáváními nezašla příliš daleko a pak byla rozmrzelá... Četli jste už někdo Funebračku?




  A jaké drobnůstky jsem si pořídila? K Funebračce jsem dostala záložku z jedné strany s Dokonalým cizincem, z druhé strany s Němým křikem, což jsou knihy, které bych si také ráda přečetla. Záložek přece není nikdy dost.
  Zbylé dvě záložky mám ze zahraničí, jenž jsem dostala, když jsem si kupovala After you, aspoň myslím. Jsou to záložky, bez komentáře.
  Neodolala jsem a musela si koupit dvě malé rozkošné placky s Read a Read Club, které se mi neskutečně líbí. A za tu cenu to zase tak strašné nebylo.
  V poslední řadě jsem si koupila neskutečně skvělou tašku Reading Is For Awesome People. Ano, já a moje obsese na plátěné tašky...

4 komentáře:

  1. Já na tom budu za červenec podobně :). Ale krásní knihy sis pořídila! :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá, jaká bude kniha After you :) také bych si ji chtěla přečíst, jsem zvědavá na recenzi!

    OdpovědětVymazat