sobota 6. srpna 2016

Co číst na Wattpadu? - 1. část


  Znáte Wattpad? Ano? Tak jste tu správně, jelikož dnes bych vám ráda doporučila pár povídek, které mě opravdu nadchly a ráda bych se s vámi o ně podělila, jelikož je škoda, že by o nich věděli jen lidé na Wattpadu.
  A pro ty ostatní, kteří neznají Wattpad - slyšíte o něm poprvé? Žádná škoda! Chcete si občas přečíst něco, co postrádáte ve vašich knihovnách? Wattpad je správná volba, ačkoliv zde publikují příběhy lidé, kteří jsou amatéři, ale i zde ožívají příběhy skoro jako od skutečných autorů - i tady platí - příběh se může povést a také nemusí. O to víc musíte překousnout některé gramatické chyby... Jestliže však pořád váháte, třeba vám v tom poradí článek od Viktorie Wattpad - proč ANO, i když je to spíš článek pro autory.
 Vybrala jsem si pro vás příběhy, které se osobně líbily mně a i když mám ráda všechny příběhy, tak přece jen pozdvihnu o něco více dvě knihy, jenž se mi až zakously do srdce, jak je hltám - Ovládána mužem a Vázani poutem. Oboje od nadaných slečen.
  Dnes jsem si pro vás připravila jen část z mé knihovny na Wattpadu a to dlouhé povídky. Většinou o lásce, mafiánech, ale i dva z fantasy říše, vypůjčím si od jedné dané osoby slovo - klišé. A to velké, jelikož tím je Wattpad až skoro zanořen, jenže kdo to nečte, že?
  Jestliže první část povídek bude mít úspěch, určitě očekávejte pokračování se short stories.

Od autorky Victoria Neumann
  Jak jste si mohli všimnout, s Victorií se tu objevil rozhovor, který vás mohl uvést do tajů jejího života, ale i knih. Tady se přiznám, že od ní mám nejraději Ovládána mužem a začínající příběh Gigolo. Rozhodně ale dejte šanci všem jejím příběhům, pokud máte rádi psychologické romány okořeněné sem tam láskou.
Ovládán ženou  Ovládána mužem  Gigolo

Od autorky EmaZuro
 Rádi byste si přečetli historické knihy, ale z vydaných knih na českém trhu vás žádná neokouzlila? Nevadí, zkuste štěstí u tvorby EmyZuro. Její knihy mě naprosto okouzlily, jelikož historické romány bych ráda četla, ale když vidím obálky, většinou dávám ruce pryč a pokud mě neodradí obálka, tak anotace. Především mohu doporučit dílo Arrogant Bastard.
Arrogant Bastard (CZ)  Last lovers (CZ)  Learn to love

Od autorky Natálie alias Tashapopcorn
 A je to tady. Mafie. Téma, na které najdete stovky, ba tisíce příběhů. Pro mě je však jen hrstka kvalitních. Natálie píše velmi poutavě a dobře, že budete chtít více příběhů o mafii od ní, jelikož skoro jako jediná mě dokázala upoutat ve všech těch opakujících se scénářích.
Pan Zloun   Mafie   Mafie2 - rodina na plný úvazek

Od autorky Katy-Alexa
  Příběhy, které snad miluji ještě více než od Natálie. Jen škoda, že slečna autorka omylem odstranila Vázaní ctí, první díl z celkového cyklu z mafiánských rodin. Aspoň tedy doporučím její třetí díl Vázani poutem - není to jediný příběh od slečny, má minimálně ještě dva, ty mě však tolik neošálily. 
Vázani poutem

Různé příhěhy od různých autorů
 Fleur De Li - opět historický román aneb Pretty Woman v době králů. Příběh o prostitutce a vévodovi, který i přes svou délku umí zaujmout.
 Pan mafián - opět mafiáni, nečekaně. Jen škoda, že autorka nepřidává už žádné díly, protože zrovna tento mě bavil svým kouzlem. I tak rozhodně stojí za tu pozornost.
 Noble Passion - historický příběh z několika různých pohledů aneb Jaké může být manželství ve středověku, kdy ženy musely poslouchat své manžely, své pány? Dokáží se dívky dostat svým pánům do srdcí?
 Adlérský hřích - několik dívek na vdávání, skryté touhy v 11. století, kdy opět nebyly nic víc, než jen na přivádění potomků... nebo snad ne? Ne každý byl v té době hrubý na ženy.
Life In The Forest - přiznám se, že i když jsem nečetla povídku celou, nehorázně mě zaujala, až na nečekaný konec. Jestliže nejste na psychologické romány ani historické romance, dejte šanci fantasy Life In The Forest. Třeba vás nezklame.
 His Guardian - může být něco horšího než zjištění, že osobní strážce prince je dívka? Možná... povídka se mi líbila, i když ji nemám, celou dočtenou - pro mě jsou bohužel každé kapitoly tak dlouhé, že na ně nemám náladu, ačkoliv jsou kvalitní. Povídku zkuste ale taky.
Fleur De Li   Pan mafián  Šlechtická vášeň  Adlerský chtíč [pozastaveno]  Life in the forest  His Guardian //CZ

Žádné komentáře:

Okomentovat