středa 31. srpna 2016

Měsíční chvástačka za měsíc srpen 2016


  Konec prázdnin. Ráda bych napsala, že to strašně rychle uteklo - pro někoho možná ano, ale já byla z lidí, co znám výjimkou. Prázdninové dny mi utíkaly pomalu, ačkoliv jsem měla opět brigádu, tentokrát jsem nikde ale nestála a dny po splnění mých denních úkolů jsem většinou zaplňovala čtením venku na zahradě nebo doma, jak dovolovalo počasí či procházkami, za což jsem neskutečně ráda. Procházkami jsem si vyčistila hlavu a při čtení ji opět zaplňovala. Když se ohlédnu přes rameno na minulé léto, tak si dobře vzpomínám, že to bylo mnohem horší, jelikož jsem měla čtecí blok skoro celé léto a do každé knihy jsem se musela nutit. Za tyhle prázdniny jsem přečetla 23 knih, z čehož jsem rozečetla 24. knihu - z toho jednu anglickou, což je pro mě neskutečné číslo! Ale když člověk může číst celé dny…, není se čemu divit.
  A jak jste si užívali srpen vy? Kolik jste toho načetli, jaká kniha se vám nejvíce líbila, kam jste cestovali? Ráda bych všem školní docházkou povinným popřála hodně štěstí v dalším školním roce, vždyť jsem jedna z vás, dobré známky a hodně času na knihy! J




  The Book of Lies jsem si pořídila za směšnou částku čtyři koruny v knihovně. No neberte anglickou knihu za takovou cenu, že? I když jsem pokukovala i po českém překladu, tak jsem přeci jenom sáhla po originálu a jsem zvědavá, jestli mi to půjde jako při jiných anglických knihách, které jsem četla, když ne vždycky si můžu v knihovně půjčit i český překlad. Jen se k ní zase dostat, to už je jiná věc, ale jak to tak vypadá, tak se dostanu k další anglické knize až příští rok v létě, jak tomu bylo i minulý rok i tento rok. Tohle není jediná má nepřečtená anglická kniha, takže je ve hvězdách, jestli sáhnu zrovna po ní.











   Knihu Hrana rozkoše jsem tak trochu hekticky sháněla. Nechápu sama sebe, když jsem si před rokem koupila dva díly hned po sobě a ten poslední jsem tak odkládala. Díkybohu jsem ještě paperbeckovou verzi v Levných knihách sehnala. Kdyby ne, tak jsem naštvaná sama na sebe, už jen z toho důvodu, že se mi líbí víc než hardbacky. To prostě, když čtete teprve po roce knihu, co jste si koupili minulý rok, zaujme vás a poslední díl je skoro vyprodaný. Znáte to taky? Doufám, že nejsem sama.
  Jen mi vrtá hlavou, jak mi sedne hlavní protagonistka tohoto dílu, nepočítaje její protějšek. Tenhle příběh je vyprávěný kamarádkou Dylan, jež vyprávěla první díl, kde se setkala s Alekem. Vlastně už v prvním díle se dozvídáme něco málo i o Mische, tentokrát toho ale bude víc...








  Kdopak je ta zrzka? od Alice Clayton jsem si také pořídila v Levných knihách a doufám, že mě nezklame, jelikož její knihy Nabíječ a Roštěnka se mi nehorázně líbily. Jsem tedy zvědavá, jak příběh o zrzce pojala, protože moc nemusím erotické příběhy z filmových sfér. To mě nijak neláká, i když jsem si tuhle knihu koupila. Pro mě rozhodně premiéra s filmovými hvězdami, nikoliv s Alicí Clayton, ačkoliv už to nebude s Nabíječem a Růžovou košilkou. Jsem zvědavá, jestli si pro nás opět spisovatelka připravila jízdu jako ve výše zmiňovaných knihách.











  Stejně pořád nechápu logiku Levných knih. Dobře, koupí nějakou knihu a vyjde najevo, že je to několikátý díl z nějaké série. Myslela jsem si, že Zrzka všem učaruje je druhý díl, nikoli třetí. Kdybych to věděla, tak nevím, jestli bych si ho koupila, když nemám druhý díl, který jsem ani v Levných knihách snad neviděla. Netřeba se zmiňovat, že stejně doma nemám ještě několik dokoupených sérií, takže Zrzka není výjimkou. Aspoň se nebude opakovat stejný incident jako se závěrečným dílem série Hrana, jen aby to nebylo tentokrát s druhým dílem...











  Znáte časopis Kreativ? Pokud ne, tak to honem napravte! Ten časopis je opravdu skvělý. Jak už napovídá název, tak se jedná především o kreativitu a nápadů je tam spousta. Tohle dílo mě zaujalo především svou obálkou, tak nevšední pro tenhle časopis a tím, že jsou tam opět nějaké papíry na origami, takže mě překvapilo, když jsem tam nakonec objevila i myslím dvojstránku s tématem knižního klubu se čtenářským deníkem, který je skvělý. Vždy je v něm dvojstrana pro jednu knihu, kam si můžeme napsat, kdo je autor, jak se mi kniha líbila, jestli ji budu číst znova, kde jsem ji objevila a tak dále… Rozhodně krásný dárek pro knihomoly!
  A záložku mám od Kosmase, jelikož jsem u něj minulý týden kupovala nějaké knihy pro mamku s tetou. Ačkoliv jsem zůstala na ocet s knihami, tak jsem aspoň dostala záložku.
 K tomu mi před dvěma dny dorazil autogram od spisovatelky Elle Kennedy (úplně jsem na něj zapomněla). Sice jsem od autorky nic nečetla, ale takovou příležitost jsem si nemohla nechat ujít, když to Cathy Chaloupková sdílela. 

4 komentáře:

  1. Take me nastvalo, ze druhy dil Zrzky nemaji. Tohle proste nepochopim a v LK se to deje casto.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám, že ho dodají, i když pochybuji...

      Vymazat
  2. Moc hezké přírůstky a hlavně velký obdiv za počet přečtených knih - nádherná bilance, kterou mohu jen tiše závidět :) Měj se pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý rok bych si záviděla taky, ale když je člověk doma a má čas... Potom to jde levou zadní :) Moc děkuji :)

      Vymazat