sobota 27. srpna 2016

On My Wishlist (26)

Meme z dílny Book Chick City
 Každou sobotu zveřejním knihy, které bych si ráda pořídila a je jedno jestli jsou staré, nové nebo ještě vůbec nevyšly. Jak jste si mohli někteří všimnout, tak jsem četla Manželskou smlouvu a musím říct, že i když se to může zdát (možná i je) jako klišé, příběh jsem si oblíbila a knihu také. Nutno podotknout, že na sérii jsem už delší čas pokukovala. A rozhodla jsem se, že si jednou pořídím komplet Manželství s miliardářem, i když mi v knihovně zbývají místa leda tak za čtyři, možná méně, knih.

      Manželství s miliardářem (Jennifer Probst)
  Výsledek obrázku pro manželská smlouva Výsledek obrázku pro manželská smlouva Výsledek obrázku pro manželský omyl Výsledek obrázku pro manželská zkouška



Žádné komentáře:

Okomentovat