Recenze: Roštěnka - Alice Clayton

Název: Roštěnka (Rusty Nailed)
Série: Cocktail
Počet stran: 227
Překladatel: Jana Doležalová-Montorio
Nakladatel: Mladá Fronta

Obálka: Simon, Caroline a žebřík? Proč zrovna žebřík? První myšlenka, když jsem viděla obálku Roštěnky. Nikdy by mě nenapadlo, co to představuje, ale je to rozumný krok, když se Simon a Caroline zamilovali do sebe. Ale nechme žebřík žebříkem. Obálka se mi líbí, i když na debutní nic nemá. K páru (a tedy i k žebříku) nic nemám, v téhle pozici se mi líbí - stále žádné tváře, pořád si sami můžeme domyslet, jak dle nás vypadají. Barvy skvěle sladěné, ale co se dá pokazit v kombinaci s bílou, že? Obálka je lákavá jako sám příběh.

Zdroj: Pinterest
  Simon se stává pro Caroline záhadou, když odříkává zakázky a zůstává s ní po boku doma, div ne v práci, kde je zahalená kupou projektů a papíry a kde řídí vše za Jillian, jež si užívá svého novopečeného manžela, z nějž se Caroline a jejím kamarádkám stále podlamují kolena, ačkoliv mají své prince, tedy některé z nich. Může z toho být něco dobrého, nebo ne? Chce být prostě se svou Růžovou košilkou doma, užívat si jí, když může, nebo má Nabíječ něco za lubem, nepočítaje tajné chlapácké rozpravy s Clivem?

Ke knize jsem se dlouhou dobu nemohla vůbec dostat, ačkoliv jsem nejednou pomyslela, jak Nabíječ pokračuje a až teď jsem dostala pořádný nášup jejich příběhu. Pokračování příběhu Nabíječe a Růžové košilky přineslo nový spád v jejich životech - společné bušení, pečení různých dobrot a spousta milování. Něco, co si přeje každá holka se splnilo Caroline, když získala jeho srdce a on dobrovolně zahodil klíč ke svému harému. Nic jí nechybí - má dokonalého partnera, který fotí na různých exotických místech, práci, kterou vždy chtěla dělat… Jenže občas to taky ve vztazích skřípe a Simon s Caroline nebyli výjimkou (díkybohu bylo víc milování než hádek).

Přitáhne si nádhernou blondýnku do klína a pevně ji obejme.

Alice Clayton si opět pořádně pohrála se svými postavami, jelikož v knize opravdu nic nechybělo - až na Simonovo spodní prádlo, ať už se to týkalo Caroline a Simona, nebo jejich společných přátel. Opět humorně podaný příběh, v němž nechybí ani dobrodružství Clivea. Jen na můj vkus v knize bylo příliš zmínek o sexu, který tak rádi společně provozují, byť všechen nebyl rozepsaný do detailu. Chápu, je to kniha okořeněná erotikou, ale celou knihu to dělat nemusejí, ne? Samozřejmě tím kniha nijak neupadá, i když mi to ze začátku cuchalo trochu nervy, ale postupem času jsem to brala s nadhledem, že ani jeden nemají nenechavé ruce a ujížděla na vlně s jejím Óčkem, když se Caroline nemohla nabažit svého nahého Nabíječe... i s opaskem na nářadí.

„Tak mě polib, ty můj velkej Nabíječi.“

Zdroj: We Heart It
  Další kniha ze série Cocktail se mi neskutečně líbila. Po celou knihu mě doprovázel smích, uculování se, roztoužené vzdychání nad Simonem (já vím, že jsem nebyla jediná), ale i sem tam pocit strachu, že to nemusí dopadnout tak, jak to skončilo, Alice Clayton mě však ujistila, že není autorka, která si libuje ve špatném konci. Navíc nás obdařila nahlédnutím do Simonovy minulosti, leč bolestné a ani zde nechybí vtipné pošťuchování, zprávy mezi všemi postavami a mužský slang, označující své pocity až po zhodnocení ženských křivek do krásných slov ty v*le. Prostě si to shrňme: Všichni to opět řádně roztočili, jen co je pravda. Clayton nezklamala a namíchala zase ten správný koktejl.

A už se pomalu blížíme ke konci jejich příběhu, když nepočítám Hřebce a Samce. Je to zvláštní, ale zrovna s touhle dvojicí se vůbec nechci loučit. Z prvního dílu jsem byla neskutečně nadšená a z Roštěnky jsem teď taky, kterou mohu jedině doporučit jako debut téhle série. O to víc se mi oba dva s jejich kocourem vryli do srdce. Touhle knihou nás provází sice jejich spořádaný vztah, v němž neustále lítá oblečení, jejich přátelé, chovající se jako děti, ale hlavně neutuchající láska, kterou nezlomí ani tisíce kilometrů, které dělí Simona od svého domova; Caroline.