pondělí 31. října 2016

Měsíční chvástačka za měsíc říjen 2016


   A další měsíc je za námi. V říjnu se mi nahromadila drobná kupička tří knih, z nichž dvě byly neplánované, ale radost udělaly, částečně. S tímhle článkem bych se chtěla omluvit mým pravidelným čtenářům, že nic nepřidávám, ale nemám na to vůbec náladu... Když už si sednu k počítači a chci něco napsat, leze to ze mě jako z chlupaté deky, že to nakonec vzdám a jdu dělat něco jiného (převážně randit s knihami). I chvástačku jsem si myslela, že přidám mnohem déle, než bývá zvykem, ale nakonec jsem se k tomu dokopala. Aspoň k něčemu
  Doufám, že aspoň vy - pisálci nemáte blok jako já a své čtenáře zásobujete o sto šest články. I když podzim hýří barvami, má inspirace utekla do teplejších krajů... Užívejte si podzim v jeho kráse, než přijde zima! :)
  A jaký byl váš knižní říjen?


 


  Eragona jsem si koupila kvůli festivalu Humbook, když už tedy Christopher Paolini zavítal po několika letech opět k nám. Ty peníze jsem s chutí obětovala, jelikož se přeci nestává každý den, že by do Prahy přiletěl tak slavný autor - a že to stálo za to.
  Eragona jsem četla taky před několika lety a rozhodně mohu doporučit těm, kteří ho ještě nečetli (styďte se!), jelikož je to vážně skvělá kniha se skvělými postavami, dějem... A díkybohu, že Eragon se nejmenuje Kevin.
  Své postřehy a dojmy zpracovávám v chystaném článku o Humbooku, takže až tam si budete moct přečíst, jaké to bylo se setkat s Paolinim, a jaký byl vlastně sám o sobě festival.
  Autogram až na konci.**










  A jelikož jsem měla slevu do Luxoru díky o2 nad čtyři sta, tak jsem si koupila - vážně to nebylo plánované, i knihu S hlavou v oblacích pejru od Kateřiny Petrusové. Ačkoliv jsem knihu četla před dvěma roky, strašně moc jsem si ji chtěla koupit, protože Petrusová je moje top (a jediná) autorka, kterou z českých vážně můžu. Jen se ještě pustit do její trilogie a čekat, jestli nenapíše ještě něco dalšího. Pokud jste od ní nic nečetli, tak rozhodně můžu doporučit. Zasmějete se pořádně a budete slintat nad Marvinem.













  80 dní - Barvy smyslnosti. Ajaj. Tady jsem vážně šlápla vedle. To když jste na internátu, dočtete z těch čtyř knih, co vám leží na poličce i tu poslední a je teprve středa, musíte prostě sehnat něco na čtení. Takže jsem zavítala do Levných knih, kde jsem si samozřejmě nemohla vybrat, až jsem tedy odešla s touhle červenou kráskou.
  S myšlenkou, že to přece nebude tak hrozné jsem ji začala číst. A od té doby jsem nadávala, co jsem si to koupila. Do dvou dnů přečtené a prostě hrůza. Na téhle knize se vyřádil někdo, kdo se chtěl snad podobat E L James, nebo nevím. Hlavní hrdinka mi vadila, její myšlenkové pochody a prostě… ne, už víckrát ne. Sice se snažím dočítat každou sérii, tuhle ale ráda omrzím.










A Autogram :)**

5 komentářů:

  1. No páni!!! Ako ti závidím ten podpis, aj ja chcem! Eragon je pecka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Taky se Ti určitě jednou poštěstí a získáš podpis i fotku ;)

      Vymazat
  2. Eragon. A ještě s autogramem ♥♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu knihu si budu hlídat jako oko v hlavě! :)

      Vymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat