sobota 1. října 2016

Měsíční chvástačka za měsíc září 2016

 

  Knihomol by mohl mít v roce častěji narozeniny. Já slavila své narozeniny v září, kdy jsem kupodivu i založila blog a tenhle díl chvástačky je celý právě o dárcích, které jsem dostala od kamarádek, mamky… - i o tom nákupu v Levných knihách, který byl na poslední chvíli, samozřejmě jen ty knižní vám tu budu ukazovat. Na jedné straně jsem dostala krásné knihy, na druhé straně zase dárky spjaté nějak s knihami, což mi udělalo neskutečnou radost. Jen se pochlubím, že jeden balíček byl až z Holandska, čímž mě moje kamarádka sice nepřekvapila, že mi poslala něco na narozeniny, ale už tím obsahem mi přivodila vřískání alá panebože, panebože, opravdu mi to koupila? I když se přiznám, že nejsem nějak velká oslavenkyně narozenin či jiných svátků, tak tenhle den všichni lidé, na kterých mi záleží, mi udělali velkou radost, čímž bych jim tu ráda ještě poděkovala, jestliže si to přečtou.
  A co jsem si tedy k mým několikátým náctinám rozbalovala za dárky?



  Nalehko jsem dostala od Adél z Knižní louky, které strašně moc děkuju, protože tuhle knihu jsem si vážně chtěla koupit, když vyšla a já viděla, jak ji všichni čtou a většina z nich chválí. Jenže jak u mě bývá zvykem, tak chci tucty knih a nekoupím si pořádně ani jednu… A chudinku Adél už jsem nechtěla trápit tím, že bude zkoušet další a další knihy, které jsem (jak doufala) nečetla a ani neměla v knihovně, až jsem se jemně zmínila o téhle knize. Doufám, že i já budu mezi knihomoly, kterým se tato kniha líbila a už jen najít čas se pustit do téhle krásky.
  Moc děkuju, Adél!J









  Drahý příteli jsem taky dostala od Adél - to nejspíš asi za ten lapač, viď? Jen se zmíním, že dělám většinou pro mé kamarádky lapače snů a Adél jsem prostě nemohla neudělat lapač, když ona sama slavila před pár týdny narozeniny.
 O knize jsme se spolu bavily, jelikož nám to připomínalo příběh Lea a Emmy z Dobrý proti severáku, jejichž vyprávění jsem si zamilovala - to ani nešlo je nemilovat. I když tenhle příběh není vyprávěný v emailech, doufám, že bude podobný k tomu, který jsem si zamilovala.
  No nemám to skvělou kamarádku? Teď by se možná šiklo v praxi najít i mého prince přes emailem - Leo, kde jsi?










  Lásko, kde jsi? jsem taky měla v plánu si sama koupit, ale čekání jako husa klasu se někdy vyplácí. Tuhle knihu jsem dostala jako mezi prvními dárky, když jsem se přiloudala do školy od kamarádky, která je naprosto založená výhradně jen na romány a knihy od CooBoo.
  Moc jí děkuji, jelikož na tuhle knihu jsem slyšela jen samé popěvky chvály a na druhou knihu - tu už si plánuji sama koupit, také.
  I když v poslední době nemluvím skoro o ničem jiném než o vraždách (samozřejmě jen v knihách) a o forenzních vědách, románem nikdy nepohrdnu, což hádám je velký plus pro ostatní, když se na mě koukají jako na blázna, když se rozplývám nad vraždami - no ták, kdo z čtenářů detektivek to nikdy nedělal?










  Knihu Láska v Provencii jsem dostala od mamky, když jsme se brouzdaly Levnými knihami, kdy se mě ptala, jestli bych něco nechtěla k narozeninám i tady. Nebýt mého ostřího zraku a nevšimla si Lásky v Provencii, nevím s čím bych odešla. Tuhle knihu jsem chtěla minimálně dobrý rok, jenže postupem času jsem ji na pobočkách, kam chodím neviděla a opět sama sobě plísnila, že je určitě vyprodaná a že jsem si ji měla koupit dřív. Ale díkybohu, že jsem ji viděla, no dobře, skoro jsem si přehlédla, ale mám ji, ne? Někdy je jeden den až nejlepší po dlouhé době a štěstí je všude, kam šlápnu. V Levných knihách jsem ho rozhodně měla.










  Poměrně hodně lidí vidělo článek se soutěží, která mě mrzí, že se zúčastnil jen jeden člověk, ale jak říkám, momentálně bez brigády jsem chudý student, a mohli jste si všimnout, že tam byla jako druhá cena kniha Pokud zůstaneš, kterou jsem si nakonec nechala, že jsem si ji tak či tak chtěla koupit rovněž. Jen z idey, kdy mi kamarádka říkala, že kniha je dobrá.
  Což mě přivádí k otázce, jestli se vyplatí dělat takové soutěže se sice levnějšími knihami? Ráda bych věděla váš názor, co si o tom myslíte. Zda to bylo kvůli výhrám, nebo samotnému úkolu, který jsem pro vás měla.












  Na otázce, jestli jsem si koupila už trilogii Fifty Shades přeci nic není. Možná jen zvědavost od osoby, která se mě na to ptala. Jak jste si mohli všimnout, v minulé chvástačce jsem se zmiňovala o tom, že jsem byla v Holandsku, kde jsem strávila nádherné dva týdny, v nichž se našel čas i na nějaká knihkupectví, ve kterých samozřejmě tyhle knihy nechyběly. Moje kamarádka, u které jsem tam byla, věděla, ví, že jsem četla první díl i viděla film, a zastávám názor, že se mi příběh Any a Christiana líbí, i když je to prostě nereálné od prvního slova po to poslední.
  Takže samozřejmě u rozbalování jejího dárku jsem třeštila oči, že málem vypadly sklíčky mých brýlí, když jsem viděla na mém klíně celou trilogii. Šok to určitě byl, i když jsem věděla podle rozměrů balíčku, že mi koupila knihy, nikdy by mě ale nenapadlo, že mi koupí tyhle.
  Thank you so much! You're the best!

 
  A ještě chviličku zůstanu u pana Greye. I když se nepovažuji za nějakou poblázněnou fanynku do této trilogie, moje kamarádky nejspíš ano. Sice jsem se děsila, co od mých kamarádek dostanu, ale neskutečně mě překvapily a moc jim děkuji za takové blahopřání! Ačkoliv ho zde nesdílím, řeknu vám, že pan Grey tam figuroval také. K tomu růže..., dokonalé.
 Od mé kamarádky z Holandska jsem mimoto dostala pohledy irských spisovatelů, když na pár dní odjela do Irska, co víc bych si od ní mohla přát, že? Fifty, gratulace s Hannibalem, pohledy... I když se neznáme tak dlouho, ví prostě perfektně z čeho budu mít radost.
 Moje spolužačka, kamarádka mi dala nejen knihu Lásko, kde jsi?, ale i naprosto úžasný hrnek s popiskem It's time for my perfect cup of tea - další má vášeň; čaj. Z kterého jsem měla snad největší radost, když jsem ho dostala. Až je škoda z něj pít, jak je skvělý.
 Od Adél jsem mimoto dostala magnetickou záložku s liškou, za což také moc děkuji - ještě jednou a není to naposled! Čímž se oslím můstkem dostávám k záložkám, které jsem vyhrála u Quaker's Messy Life, za které moc děkuji, jelikož jsou úžasné! Jen škoda, že jsem se nedostala na místo, které vyhrávalo i naprosto boží knihomolskou svíčku.
 Před týdnem jsem přibližně byla na autogramiádě norského spisovatele Samuela Bjorka a ačkoliv jsem si nekupovala knihy a dělala radost jiným, nechala jsem si aspoň podepsat lísteček s jeho fotkou a nechala se s ním vyfotografovat - vážně sympatický a milý chlap, nehledě na to, že jeho knihy musí být skvělé - jop, ještě jsem se ani k jedné nedostala...
 A mezi posledními dárky jsem dostala řetízek se stromem, který si spojuji se sérií Divergence. Byla opravdu náhoda, že jsem ho dostala v den, kdy jsem četla Alianci. Od téže slečny - ano, není to knižní, ale prostě se musím pochlubit, jsem dostala i malbu Benedicta Cumberbatche, našeho Sherlocka. Neskutečně talentovaná slečna, která by to mohla dotáhnout daleko...

A ještě jednou DĚKUJI!



  A ještě taková vsuvka, kvůli které jsem přijela až za tmy domů - důvod, proč je chvástačka posunutá o jeden den. Přesně poslední den v září jsem ještě zabloudila do Levných knih, kde jsem si pořídila Objetí noci, třetí díl ze série, kterou naprosto zbožňuju - skvělé postavy, prostě celé... Sice jsem tu knihu neměla v plánu kupovat dnes, jenže panika zvítězila, když jsem jí hledala mezi všemi knihami a našla jsem poslední kousek! Nechat jsem jí tam nechtěla, takže byla jasný favorit, jenž si odnesu domů. A taky nebyla jediná...













  Jako další poslední kousek jsem našla knihu Marcelo ve skutečném světě - samozřejmě jsem ho tam taky nemohla nechat, který mě neskutečně láká, jelikož mi přijde, že si ho všichni chválí a snad to bude vážně dobré, když se tak dívám na procenta na Databázi knih. Chudinky poslední kousky jsem si musela přeci jen odnést, ačkoliv místa v knihovně je už minimálně... Četli jste? Pokud ano, jaký máte na Marcela názor?










   Espressologii si původně koupila mamka, jelikož já sama ji před několika lety četla a strašně moc se mi líbila - dívka, která dává dohromady lidi jen kvůli kávě? Panebože a jde to taky s čajem? Ale vážně, ta kniha je vážně krásná, prostě takový typický román pro holky, i když ne tak sladký. Netřeba říkat, že byla taky mezi posledními kusy a máma ji prostě chtěla..., i když si ji naoko přivlastňuji já. A tohle byla vážně poslední kniha, se kterou jsem se snažila odejít, poněvadž prodejna, kterou navštěvuji je přestavěná a teď se do ní vejde mnohem víc knih a věřte mi, že jsem jich chtěla víc, ale tak poslední peníze vážně nechci dávat za knihy, i když je pokušení převeliké. 

11 komentářů:

  1. Páni krásne prírastky! :) Vidím, že si mala bohatý mesiac. Krásne ich užívaj a teším sa na recenzie! :) Pekný víkend prajem! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Už jsem stihla přečíst jednu knihu z hromádky, ale múza na recenze mi utekla..., tak se snad brzy vrátí :/ :)

      Vymazat
  2. Krásné přírůstky. Nalehko je teď úplně všude a Lásku v Provenci jsem si nakonec také pořídila :D Moc, krásné kousky, opravdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, že Nalehko je všude, asi bych si jí jen tak nevšimla, kdyby nebylo ;) Moc děkuji :)

      Vymazat
  3. krásné a bohaté přírůstky! Ať se Ti všechny líbí, přeji krásné čtení :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné přírůstky. Všechny knihy vypadají naprosto skvěle. Lásku v Provenci jsem četla na začátku jsem měla velké očekávání, ale nakonec mě kniha zklamala. Nejvíce miluji romantické žánry knih, ale toto mi nějak nesedlo. Měj se hezky. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) To je škoda, já na ní mám také velké očekávání už kvůli obálce - ta je krásná... Uvidíme, jestli mě taky zklame ;) Ty taky.

      Vymazat
  5. Moc pěkné přírůstky :) Četla jsem z nich jen Nalehko a Espressologii :) Ale ostatní knihy také vypadají hodně lákavě :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, září se opravdu povedlo :) Na Nalehko se neskutečně těším :)

      Vymazat
  6. Sociální obchodování spočívá v otevření trhů pro každého. Na eToro se můžete spojit, obchodvat a sdílet znalosti s miliony obchodníků a investorů. Navíc můžete kopírovat obchodní rozhodnutí obchodníků, kteří odpovídají vaší strategii. Registrujte se nyní a získejte chytřejší obchodní rozhodnutí využitím rozumu našich obchodníků s nejlepšími výsledky.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4 miliony investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat