pátek 18. listopadu 2016

Co číst na Wattpadu? - 2. část



  Po drobném úspěchu s první částí jsem se rozhodla publikovat další díl - a možná ne poslední, kdo ví? V knihovně mám nespočet příběhů - se short stories, kterých najdete požehnaně na Wattpadu. Pro mě jsou přijatelnější než povídky v prvním díle, jelikož jsou přece jenom krátké a já je mám přečtené za krátkou dobu. Tím samozřejmě neříkám, že nečtu i delší povídky, čtu, jen se raději zaměřuji na knihy, co mi trčí v knihovně a doprošují se, abych si je přečetla, však to znáte.
  Dneska bych vám ráda doporučila několik krátkých povídek, které jsem si oblíbila. A pokud jste sami přispěvateli či jen náhodní čtenáři na Wattpadu, klidně mi můžete doporučit zase vaše oblíbené díla, o nichž si myslíte, že by se mi mohla líbit. Budu vám jen vděčná - občas je má knihovna až žalostně prázdná, co se týká nových děl.

Od autorky CrazyPoo_
 Komu by se nelíbilo dostávat růže? Mně tedy ano. Co když je ale posílá tajný ctitel, který je mnohem blíž, než si Rose mohla myslet? Short story, které jsem četla mezi prvními, od té doby, co jsem se začala vyskytovat na Wattpadu a rozhodně ho mohu doporučit.
ROSE  ROSE 2

Od autora StrycekAndrew
 „Odpusť mi, anděli, zhřešil jsem.“ - věta, která mě dostala do kolen svou hloubkou. Oba díly Curls ráda doporučím, jelikož všechny kapitoly/zprávy byly opravdu procítěné, že vás natolik vtáhnou do sebe, že jen čtete a potom ani nevíte, že jste oba díly dočetli.
 K mému velkému překvapení se autor pustil i do třetího dílu! Paráda, že?
Curls [Short story CZ] ✓  Curls II ✓  Curls III

Od zahraniční autorky Sarah
 I když jsou všechny tyto díla v angličtině - angličtina nijak těžká, byly krásné. Dívka a chlapec vypráví své příběhy s bonusy, jak to s nimi pokračovalo. Vypadá to jako ničitelé srdcí a možná i tomu tak trochu je. Šťastné konce si každý přeci představuje po svém...
Their Stories...   Our Stories...  His Stories...

Od SteffKurkova
 Mým oblíbeným nápojem je čaj, se kterým byste mě mohli vidět klidně i v létě a nemohla jsem si nechat ujít příběhy dvou lidí, jenž se seznámí díky čaji. Přestože Tea Boy je temnější, snad i v některých místech smutný až depresivní, rozhodně doporučuji oba díly.
Tea Girl -SHORT STORY- [CZ √]  Tea Boy -SHORT STORY- [CZ √]

Různé příběhy od různých autorů:
Problémy knihomolů  pretty face, dark soul || short story  Zamilován Do Knihomola

  Problémy knihomolů - co k tomu víc dodat? Prostě nás všech knihomolů... Rozhodně doporučuji přečíst, každý problém je až žalostně pravdivý a je jich spousta. Opravdu spousta.
 Pretty face, dark soul - nevadí vám příběhy o homosexuálech? Jeden velmi krásný tu pro vás mám, ačkoliv už jsem se zmiňovala o Curls, což je také o dvou klucích. Příběh, který mě opravdu rozesmutnil, a přesto vám ho doporučuji. I přes bolest, kterou ucítíte, až to dočtete to stojí.
 Zamilován do knihomola - že to mají těžké knihomolové, když hledají lásku ve světě živých, ne ve světě knih? Určitě, jenže myslel někdy někdo z nás, jak těžké to má člověk zamilovaný do knihomola, kterému se nemůže dostat na kobylku (knížku)?

Ocean  The Girl Who Hated Snow [CZ]  Geoffrey ✔

  Ocean - hlubokomyslný příběh aneb jak těžké je milovat dívku divokou jako oceán. Přes své krátké kapitolky se čte velmi dobře a jen čekáte na další myšlenku, další čin...
 The Girl Who Hated Snow - někdo sníh miluje, někdo ho zase nenávidí. A někdo třetí chce zjistit, proč ho dívka, jež ho zaujala, nenávidí. Příběh plný odhodlání a zamilovávání se. 
 Geoffrey - další srdceryvný příběh, který je snad nejbolestnějším a nejkrásnějším s jakým jsem zatím měla tu čest. Každý dělá chyby, chybná rozhodnutí, která mohou vést ke ztrátě toho, koho nejvíce milujete. Příběh Geoffrey si rozhodně přečtěte.

Theodor [CZ]  Library  soulmate

  Theodor - jak už vypovídá obálka je to opět o homosexuálech. O jejich touhách a předsudku ostatních lidí, co by na to řekli.
 Library - Dívka, která miluje knihy a v knihovně se vyzná jako nikdo jiný. Najde každou knihu, po které zatouží. Jednoho dne najde ale i někoho jiného... Tenhle příběh se mi líbil už kvůli prostředí z knihovny, jen konec mě trochu zklamal - nejsem velká fanynka otevřených konců.
 Soulmate - dobře, na Wattpadu najdete spousta skvělých short story a tahle se řadí mezi ně i přes smutek, jímž oplývá. Dojemný příběh složen z myšlenek o své lásce.

September [CZ]  Rain with me [Cz story] ✔️  Perfume Man | Short Story

  September - Dívka, jež se zamilovala do kluka, pro kterého byla téměř jako vzduch. Zamilovávala se čím dál tím více a on ne... může trpět víc, než bylo možné?
 Rain With Me - dialogy mezi postarším mužem a dívkou, která si pochybovačně vydělává. Může jejich cit vůči sobě přerůst v něco víc? Chcete vědět víc? Čtete. Třeba si Lewise a Reily zamilujete taky.
 Perfume Man - trochu ega nahoru. Ráda bych vám nepředstavila i můj debut, jenž vznikl náhodným popadnutím tužky, papíru a mé mysli, která snila a snila o chlapci, kterého nikdy nemohla mít.

Žádné komentáře:

Okomentovat