čtvrtek 29. prosince 2016

Ohlédnutí za výzvou 2016


  S knihami rok uteče neuvěřitelně rychle. Tento rok jsem si zadala šedesát knih a nějaké ty úkoly, ať to není jen o čtení - ale ono je to pořád o čtení, že jo - a jsem spokojená s tím, že jsem téměř celou výzvu pokořila. Jednu část na sto procent. Zadala jsem si šedesát knih a já to zvládla o skoro čtyřicet knih, což je pro mě po dlouhé době opět šok - před dvěma lety to bylo sto knih, minulý rok chudá půlka. 
  A jak jsem si poradila s druhou půlkou, mnou přidanými úkoly? 99% - o chlup.

  Dočíst tyto série: 
 Cassie Palmer - 4/4
 Dcera kostí a dýmu - 2/2
 Děsivé splynutí - 2/2
 Divergence - 4/4                                                                               Jen jeden díl ze Školy noci mi unikl! 
 Slabost Victorie Bergmanové - 3/3                                           Pravda - nijak jsem se do této série nehrnula...
 Škola noci, novely - 11/12, 4/4
 Tóra Gudmundsdóttir - 6/6
 Vesmírná pouť - 3/3

Z mé knihovny:
 Přečíst 5 detektivek - Úkol započal knihou Box 21 - slibnou detektivkou (recenze - zde) a končil knihou 
                                             Přistižen, která mě po celou dobu čtení nechávala na hranici pravdy a lži - povinně 
                                             přečíst aspoň jednu knihu od Harlana Cobena!
                                          - Rozhodně zklamání z detektivek bylo - Pravda a jiné lži. Hlavní postava mi byla 
                                             nesympatická a ačkoliv zde bylo krásně vidět jak může vše jednomu člověku projít, 
                                             tak mě to spíš jen zklamalo.

Přečíst 5 románů pro ženy - Prvním románem z knihovny bylo Manželovo tajemství, který jsem si chtěla
                                                          přečíst už strašně dlouho a už od roku 2014 na něj možná tak padal prach v 
                                                          knihovně. Sice jsem očekávala nějaké větší tajemství, kniha ale dobrá.
                                                        - Poslední knihou se stala Hledání dokonalého dne od Probst (recenze - zde). 
                                                          I když se může kniha zdát jako další obyčejný román, tak na mou věru byl 
                                                          skvělý.
                                                        - Ze začátku četby Dívka z přístavu jsem se obávala, že tohle bude 
                                                          nejhorší/nejnudnější kniha, co jsem četla, ale kniha se mi až za půlkou 
                                                          zalíbila.

Přečíst 5 fantasy knih - Alchymie věčnosti jsem měla v hledáčku už strašnou věčnost, až jsem ji jednoho 
                                                dne popadla kvůli své tloušťce - knížečka, co mi trvala cca dva dny přečíst. Líbila 
                                                se mi, jenže to už nedopadlo na další díl. Možná za rok.
                                              - Pátou knihou se stala Okřídlená duše, kterou jsem si extra vezla na čtení do 
                                               Holandska (minimální čas na čtení a stejně jsem si ji vzala taky). Neskutečně se mi 
                                               líbí obálky se sochami, takže tahle série u mě boduje na plné čáře. Zato hrdinka se                                                                                          svými činy zas tak moc ne.
                                             - Naprosté zklamání pro mě byla kniha Žena černé magie. Na tu knihu jsem se 
                                              neskutečně moc těšila a ono tohle: nuda, nuda, to vážně? Ani se mi nechce do
                                              dalších dílů...

Přečíst 2 anglické knihy - Téměř před rokem jsem si nadávala, že jsem zařadila tuhle kolonku do výzvy, 
                                                     protože mi přišlo, že nepřečtu ani jednu knihu v angličtině.  A ze dvou se 
                                                     vyklubaly tři. 
                                                   - První byla Beautiful Creatures, kterou jsem měla půjčenou od mé kamarádky
                                                     v Holandsku a musím říct, že se mi díl zalíbil natolik, že bych přemýšlela i o 
                                                     zbytku série v angličtině.
                                                  - A opět od mé kamarádky z Holandska jsem dostala Fifty Shades sérii a ještě 
                                                    tento rok začala číst druhý díl, na který si můžete přečíst recenzi - zde
                                                    Angličtina nebyla těžká, takže velké plus.
                                                  - After You od Jojo Moyes by se dalo považovat za knihu, kterou jsem si koupila 
                                                    z impulsu v Holandsku - zase a zase se dostala do výšin těžší angličtiny. Líbila se 
                                                    mi, mám však výhrady. Recenzi očekávejte brzy.
                                                 - Poslední knihou v angličtině byl náhodný recenzní výtisk The Rules of Restraint
                                                  od Davida Wilsona. Nerada bych četla knihu přes přelom do nového roku a tak
                                                   jsem se vrhla i do ní, jelikož jsem ji měla rozečtenou. Recenzi si budete
                                                   moct přečíst na GoodReads.

Tak a to byly mé úkoly. Jsem spokojená s tím, co jsem zvládla. A jaké obrázky jsem 
nasbírala u Ells?

  
  
  

Bohužel opět blízko sto knih. Tak třeba příští rok!
A jak se výzva plnila vám? Máte v plánu výzvu na rok 2017?

Žádné komentáře:

Okomentovat