sobota 31. prosince 2016

Top knihy za rok 2016

       99 knih, 4 recenzní knihy, 2 audio knihy, 31 501 přečtených stran ke dni 31.12. 2016. Po roce jsem se opět trumfla a téměř dosáhla sto knih, ale zase o kousek. A jak tomu bývá každý rok, tenhle článek byl pro mě tím nejtěžším, i když zde beru všechny knihy s rezervou. Každá kniha byla jedinečná - i ta, jež pro mě byla nejhorší a proto bylo těžké ze všech žánrů, ze všech knih, co jsem četla, vybrat jen ty jediné, které se dostaly až sem. Znáte ten pocit, když děláte něco podobného a na jednu kategorii se vám sejdou minimálně tři knihy a vy si myslíte, že všechny tři by měly být nominovány? Jo, nejhorší rozhodování.
      I tento rok jsem prolívala slzy nad životy postav, smála se nad absurditou, jež některé knihy produkovaly neustále, šílela, když jsem si nemohla vybrat knihu na čtení a pořád dokola. Nekonečný proces, který mě bude očekávat i další rok.
      To nejdůležitější: Jaké knihy se mi vryly do srdce svými příběhy, obálkami, postavami? Dostaly se na vrchol, nebo byly naprostým propadákem? To vše můžete zjistit, když o kousek popojedete níž. Jen bych ještě ráda dodala, že tento článek je postaven především na mých pocitech vůči knihám - ráda bych předešla nechtěným situacím s milovníky nějakých knih, co se mi nelíbily... 
       Tímto článkem bych se s Vámi rozloučila s rokem 2016 a popřála vám hodně štěstí na skvělé knihy v budoucím roce. 


                Nejlepší obálka:      Nejhorší obálka:                                  Nejkratší kniha:     Nejdelší kniha:
               Výsledek obrázku pro half wild  Výsledek obrázku pro můj přítel leonard                                  Výsledek obrázku pro můj příběh pompeje Související obrázek

         Sympatický hrdina: Hrdina na zabití:                         Sympatická hrdinka:  Hrdinka na zabití:
               Výsledek obrázku pro důvěřuj mi  Výsledek obrázku pro příběh manhattanského smolaře                                Výsledek obrázku pro všechno úplně všechno   Výsledek obrázku pro uměí svádět

         Nejlepší detektivka: Nejhorší detektivka:                             Nejlepší thriller:     Nejhorší thriller:
              Výsledek obrázku pro plavba smrti  Výsledek obrázku pro pravda a lži                                       Výsledek obrázku pro ententýky kniha  Výsledek obrázku pro dívka která se třpytila                         

               Nejlepší román:      Nejhorší román:                                        Nejlepší fantasy:  Nejhorší fantasy:
              Výsledek obrázku pro sedm dopisů z paříže  Výsledek obrázku pro barvy smyslnosti                                       Výsledek obrázku pro slavnost bláznů pdf  Výsledek obrázku pro žena černé magie

               Nejlepší doporuč.  Nejhorší doporuč.          
                               kniha:                 kniha:                                      Nejlepší (audio) kniha:                   Nejhorší (audio) kniha:
               Související obrázek  Výsledek obrázku pro umění milovati                 Výsledek obrázku pro dýchací metoda   Výsledek obrázku pro nevěra audio

                Nejlepší objev:        Nejhorší objev:                                              Nejlepší kniha:             Nejhorší kniha:
               Výsledek obrázku pro záblesk světla  Výsledek obrázku pro pařížanka kniha                                    Výsledek obrázku pro 100 dní štěstí   Výsledek obrázku pro jak se rodí sériovým vrahem kniha,                
                                    
                                                                                   
    

3 komentáře:

  1. Skvělé shrnutí :) S tvým výběrem můžu jen souhlasit :) Half Wild má vážně parádní obálku a Yrsa píše výborné detektivky :) A 80 dní barvy smyslnosti, to byl děs a hrůza :D Hezké čtení i v novém roce :)

    OdpovědětVymazat
  2. Half Wild se mi líbil nejvíc, jak obálkou tak příběhem z celé série. To ano, už se nemůžu dočkat až si od ní přečtu její poslední knihu Pamatuji si vás všechny. :) To jo, nevěděla jsem koho bych radši profackovala, jestli jí nebo jeho :D Děkuji, tobě taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem pouze knihu Všechno, úplně všechno, ale hrdinku jsem si taktéž oblíbila stejně jako celý příběh. :)

    OdpovědětVymazat