sobota 11. března 2017

Vysněný čtecí koutek

   Každý knihomol někdy snil o tom, až někdy bude mít možnost, dominancí jeho bytu bude knihovna se spousty knih. Nuž, vzhledem k tomu, že já ještě nedovršila věku dospělosti, žiju s rodiči a ačkoliv zde mám takový svůj kousíček, jemuž dominují již tak přeplněné dvě knihovny, vcelku často přemýšlím, jak asi bude vypadat moje knihovna za pár let, ba jak bude vypadat můj čtecí koutek. Dnes se mi poštěstilo své nápady teoreticky představit v koláži s nábytkem ze stránky Favi, která se honosí opravdu nádhernými kousky, u nichž mi spadla čelist na zem. Už jste si mohli různých koutků všimnout na různých stránkách blogů a já se k nim mile ráda připojím. Koneckonců je přeci březen, měsíc knihy a jejich nabídka nešla neodmítnout. - Mohu říct, že vybrat z tolika knihoven jen favoritky, byť jednu či dvě, byl naprostý zázrak a co potom takový koutek. Jednoduše krása.


    Moje momentální knihovny jsou z tmavého dřeva, rozhodla jsem se tedy sáhnout po světlých knihovnách a doplňcích. Jestliže byste mě například sledovali na We Heart It, moje srdíčkované obrázky se velmi často pohybují v bílých pokojích s tmavými či opět světlými doplňky. Až mě někdy zaráží, jestli v těch pokojích někdo žije, jak je všechno tak zářivě čisté a bílé.

   Ačkoliv já sama doma nemám žádným konkrétní nábytek, co jsem našla na Favi, doufám, že jednou budu minimálně vlastnit neskutečně krásnou knihovnu, kterou jsem si zařadila do své koláže. A jelikož knih mám neskutečného kvanta, rozhodla jsem se i pro výškově větší knihovnu, než je první. Pohodlné křeslo nikdy nesmí chybět, jakožto lampička, protože velmi lpím, abych měla lampičku u postele či někde jinde, když si čtu. Pro své oči cokoli. Podrženo, sečteno na Favi najdete krásný nábytek do každého pokoje, jako i doplňky v každých barvách. A jak by vypadal váš čtecí koutek?

Jejich stránky najdete zde:


2 komentáře:

  1. Pěkný koutek :-) To květinkované křeslo vidím snad u všech :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Tyhle křesla vypadají pohodlně, nedivím se :) :D

      Vymazat